john.k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Er der nogle i dette forum, der kender de tekniske specifikationer til ac-adapter AC-1L ellerAC-11 til Minolta Z1. Jeg synes prisen på den originale er lidt høj, så der må kunne findes alternative ac-adaptorer. m.v.h John.k Lenke til kommentar
happaranda Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisan 6 Volt DC. Brukes på på endel av Minoltakamerane deriblandt Dimage A2 modellen som jeg har. Tenkte som deg og tok et 6V DC adapter som jeg hadde liggende, som var på 1 A. Adapteret brukes jo ikke til å lade så det er antagelig ikke store Ampere behovet du trenger. Funket bra på min i allefall. Lykke til J Lenke til kommentar
john.k Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hej. Jeg takker mange gange for svaret. Det var lige det jeg håbede på. Så nu vil jeg gå ind i rodekassen og lede efter en 6v ac, det skulle være mærkeligt hvis der ikke var en der. M.V.H. john.k Lenke til kommentar
happaranda Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei igjen John 6 Volts DC likestrøm!!!! 6Volts AC vekselstrøm vil antagelig ta livet av kameraet ditt. J Lenke til kommentar
john.k Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Det var en skrivefejl. Havde en 6v dc til at ligge og den virker fint. m.v.h. john.k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå