madura Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Er det noen som har eller har prøvd Tiscali ADSL? Jeg har fått melding om at jeg kan få fra dem med Gjør det selv pakke. Lenke til kommentar
madura Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Hmmmm ..lovende reaksjon. Den samsvarer ganske godt med den på ADS-bredbåndsundersøkelsen. Der var det EN kommentar til Tiscali ADSL, og den var positiv.. (telenor hadde en hav av innvendinger, ..noen av dem sensurerte) Tror jeg hopper på Tiscali jeg Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Heldige deg.. Hadde jeg hatt kjangsen til å kjøpe Tiscali ADSL hadde jeg oxo gjort det, men her er det bare telenor Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har Tiscali og er fornøyd med linjen, den er like rask som telenor sin. Jeg har 704/128 får 601 kbit/s. i Itavisen sin test, hadde det samme med telenor. Største fordel er at man ikke trenger telefon abm. for å få adsl med tiscali kun innlagt linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå