bbrekka Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 skal kjøpe en bærbar mp3 spiller. Lurte litt på iFP-380T/128MB, men vet ikke. Er jo bare 128 MB minne på den. Hadde jo vært en fordel med 256 i hvertfall. Noen som har noe mer peil på noen gode spillere? Skal bruke den til å trene blant annet. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg har creative muvo NX, den er liten og bra.. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjøp deg Rhomba den er ikke for stor og ikke for liten, jeg kjøpte den for noen dager siden. ANBEFALES!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har nok rhombaen jeg å! Anbefales STERKT! Etter 4 mp3 spiller har jeg aldri sett maken til herlighet! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har creative muvo NX, den er liten og bra.. "Vanlig" MuVo koster mye mindre btw Hvis du vil ha en liten en (som ikke er avhenig at du har lommer) så er Asono EMP-Z Denne er i samme prisklasse som Creative Rhomba Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Creative rhomba 256 mb, anbefales...! Den har god lyd, radio og opptaker... Eneste negative er at du må ta en kabel for å få den til pcn, ikke kun som en usb pen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Eller hva med denne: BenQ Joybee 120 Den har 256mb og er veldig liten, den har display med bakgrunnslys også. Kjøpte min idag:D Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Eller hva med denne: BenQ Joybee 120 Den har 256mb og er veldig liten, den har display med bakgrunnslys også. Kjøpte min idag:D den der er dritkul, har sett de selger den på hifiklubben.. er det noen som har sett den til salgs noen andre steder, til en litt lavere pris kanskje? etter min mening slår benq'ens design de fleste andre mp3 spillere men god margin!! (bortsett fra ipoden selfølgelig! ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Synes den slår iPod'en i design men det er bare fordi den er så liten, nesten like liten som minnekortet til digitalkameraet mitt, men selvfølgelig tykkere da.. Jeg kjøpte min på expert, tror det ble 2000 med 3 års forsikring altså 1699 for selve saken.. Skulle egentlig kjøpe Rhomba men så fallt jg for den da.. Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 på expert? kanskje jeg må ta meg en tur dit da.. får allergiske reaksjoner av å gå inn der (synes både priser, utvalg og kunnskaper er alt for dårlige), men hva gjør man vel ikke for å få tak i den ultimate mp3spilleren!! Håper du kan dele litt erfaringer med oss som IKKE har en så tøff mp3-spiller Annette87!! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Må bare dra til non å fylle den opp, siden jeg ikke har XP ( får det om to uker så da kjøpte jeg den selv om jg visste den ikke kom til å funke) Kommer med tilbakemelding imorra Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jeg har creative muvo NX, den er liten og bra.. "Vanlig" MuVo koster mye mindre btw Vanlig MuVo har ikke display, og kan utelukkende bare spille, og skifte låter. Det er ikke å anbefale. Men MuVo NX er veeeldig bra! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvis ikke trådstarter har kjøpt seg noe enda anbefaler jeg JoyBee120 Jeg personlig digger den, det er sånn passe med plass til sanger og hvis jeg ikke liker lydkvalitet kan jeg jo legge inn i WMA istedet, hehe.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 mp3spillere skal i mp3spiller-kategorien. Flyttes Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg solgte nettopp min iFP-380T; jeg likte den ganske enkelt ikke! Innholdet av den er det helt konge Spesielt om du kjøper 256MB versjonen (iFP-390). Den var trekanta, og vondt i lomma. 'Spaken' som du navigerer med var helt konge... helt til du putter den i lomma. Jeg liker å kunne skifte sang, og regulere volum uten å måtte ta spillern opp av lomma. Ergo, jeg har aldri HOLD på. Dermed skifter spillern sang og regulerer volum som den vil selv når du går, siden spaken 'henger' fast i buksa. Men men, jeg er kresen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå