Wipeout Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Er det for sent å avbestille varer på komplett når de ligger på plukkliste? Jeg bestilte ukens tilbud på dvd-r plater, men har ombestemt meg. Jeg får ikke avbestilt på kontoen min... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du kan slette orden din..... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg får ikke slettet ordren, det er det som er problemet... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Så fort varene er på plukkliste, kan de ikke slettes fra nettet. Ring og snakk med kundeservice. Jeg tror de kan slette den for deg så lenge den ikke er pakket og sendt. Hvis det ikke går, kan du benytte angreretten, men da må du betale porto begge veier hvis jeg ikke tar helt feil. Endret 22. mars 2004 av Afseth Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jepp. Eneste løsninga di er å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå