DigitaL BlasteR Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei! Jeg har et par DivX filmer på pcen. De har en størreslse på 600-700 MB. Jeg ønsker å lage SVCD (super video cd) kopier av disse filmene ved å brenne dem på CD-R/RW, slik at jeg kan se dem på en DVD-spiller. Ved forsøk på dette, har jeg prøvd å brenne dem med Nero Burning Rom 6. Men det som skjer er at jeg får beskjed om at det ikke er plass nok på den tomme cden jeg har satt inn.. Hvordan får jeg altså laget SVCD'er av disse filmene på harddisken? Må jeg dele dem opp i midten eller liknende? Isåfall, hvordan får jeg dette til? Fins det en måte å få lagret disse filmene på tomme 700 MB CD-R/RW uten å kjøpe en 800 CD-R/RW MB tom CD? Takker for alle svar! MVH DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hei! Jeg har et par DivX filmer på pcen. De har en størreslse på 600-700 MB. Jeg ønsker å lage SVCD (super video cd) kopier av disse filmene ved å brenne dem på CD-R/RW, slik at jeg kan se dem på en DVD-spiller. Ved forsøk på dette, har jeg prøvd å brenne dem med Nero Burning Rom 6. Men det som skjer er at jeg får beskjed om at det ikke er plass nok på den tomme cden jeg har satt inn.. Hvordan får jeg altså laget SVCD'er av disse filmene på harddisken? Må jeg dele dem opp i midten eller liknende? Isåfall, hvordan får jeg dette til? Fins det en måte å få lagret disse filmene på tomme 700 MB CD-R/RW uten å kjøpe en 800 CD-R/RW MB tom CD? Takker for alle svar! MVH DigitaL BlasteR ops! Slett emnet, fant et tilsvarende et annet sted.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå