above Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hallo Jeg har et lite problem her og det er som følger: Jeg får opp IE og da er det komt noe ekstra søke dritt under den vanlige adresselinja i IE. Jeg har høyreklikket på den, men det er ingen form for å få den vekk Har søkt på den i windows og slettet den filen jeg fant (Isearch), men det hjalp ikke. Hva skal jeg gjøre??? Håper at der kan hjelpe meg! Takker for gode svar på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du har iallefall ikke et hardwareproblem. Flyttes Lenke til kommentar
above Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Du har iallefall ikke et hardwareproblem. Flyttes Ok, hehe. Takker Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 http://www.windows.no/art.php?artikkelid=5760 ad-aware og spobot fjerner det i alle fall Lenke til kommentar
above Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 http://www.windows.no/art.php?artikkelid=5760 ad-aware og spobot fjerner det i alle fall Det hjalp ikke i det hele tatt, den fant bare andre og slettet andre filer enn Isearch. Hva kan jeg gjøre nå??? Blir det vekke hvis jeg reparerer windows??? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 http://www.windows.no/art.php?artikkelid=5760 ad-aware og spobot fjerner det i alle fall Det hjalp ikke i det hele tatt, den fant bare andre og slettet andre filer enn Isearch. Hva kan jeg gjøre nå??? Blir det vekke hvis jeg reparerer windows??? det hjalp her. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
above Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Husket å oppdatere Ad Aware? >Trykk alltid sjekk for updates når du starter programmet. Prøv å scann igjen, kan være den ikke fanger filen første gangen. Weeeey, det funka med update Tusen-tusen-tusen hjertelig takk Skal huske dette lenge (det gode svaret jeg fikk av deg) Lenke til kommentar
above Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Husket å oppdatere Ad Aware? >Trykk alltid sjekk for updates når du starter programmet. Prøv å scann igjen, kan være den ikke fanger filen første gangen. Weeeey, det funka med update Tusen-tusen-tusen hjertelig takk Skal huske dette lenge (det gode svaret jeg fikk av deg) Forventer en fin belønning nå ja hehe, kansje det Endret 22. mars 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå