eXpanium Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Er det noen av dere som gidder å svare meg på om hvordan jeg kan sjekke om strømforsyningen fungerer?? Skal på TG i morgen så det haster litt... takk! Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 hei! bare ta en ledning fra den grønne ledningen til en av de svarte ledningene!!!! kobl inn strøm og start den!!! vips der skal den virke! vis ikke er den død... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Tja... Ta et tomt mobo. Koble til psu, start opp med å kortslutte power on-pinnene med et skrujern. Mål spenning med multimeter. Eller koble til skjermkort, boot til bios, og les av spenning der. ?? mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Det er enklere å koble til et annen power i maskina di. Men har du et voltmeter så går det an å kortslutte 2 pinner i ATX-pluggen for å "starte" poweret (sånn at du får målt spenninga). Husker ikke sånn i farta hvem det er (du finner de på plugg-oversikten i brukerveiledningen). Og vel, dette er ikke noe jeg vil anbefale for folk med svakt hjerte. ) Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hvorfor ikke det gode gamle trixet med å sette 2 ledninger på tunga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå