karaffa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hejsa jeg har lige været i føtex da de reklamere med et hp photosmart 850 til 2500kr. Da jeg kommer over i min lokale føtex får jeg af vide at de er udsolgt, efter 3 timer...flot de har nok haft 2. Men jeg blev i stedet tilbudt et Minolta DiMage z1 til den samme pris. Nu er mit spørgsmål så om det er et godt tilbud? MvH Jakob Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ja, synes ikke det var så ille. Veiledende pris på det kameraet tror jeg er rundt 4000 kroner. Personlig liker jeg Minolta bedre enn HP. Synes Minolta sine kamera gjennomgående har noe skarpere bilder enn HP. Lenke til kommentar
karaffa Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 okey tak for svaret. Det kan være jeg vil tage imod hans tilbud! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ser Elkjøp selger HP 850 till 1995,-. Kom slik reklame i posten idag... Er storfornøyd med mitt jeg ihvertfalll... Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kan dette være en skrivefeil i reklamen? Koster 4795 på Elkjøps hjemmesider. Ville vært et utrolig bra tilbud om det stemmer i hvertfall! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er nok et typisk "aiai, vi solgte nettopp det siste kameraet, men her kan du få et like bra eller bedre kamera for bare litt mer"-tilbud. Betalte selv 4500,- for min HP850 (+ minnekort), så det er definitivt et bra tilbud. Lenke til kommentar
runelars Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ikkeno feil nei. var på utkikk etter et rimelig men godt digicam og plukka opp et slikt kamera selv i dag for kr.1995,- (sent på ettermiddagen) på elkjøp for å se om det er til å leve med, hvis ikke kan jeg jo alltids levere det tilbake innen 30 dager. en annen mulig kanditat innenfor lommaboka mi ville vært kodak dx6340 til kr. 1799,- (best-buy) mulig jeg ser nærmere på den iløpet av 30dagene før jeg bestemmer meg, størrelse har jo litt å si også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå