Hidden Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Kan noen fortelle meg det? Skjønner at de ikke gir slipp på kundene så lett, men jeg ønsker å stenge kontoen uansett fall, så hvordan gjør jeg det? På forhånd takk for svar. EDIT: Må jeg virkelig re-installere SWG for å stenge kontoen..? Fant noe via Google. Høres passe tåpelig ut isåfall, for jeg avinstallerte spillet for et par dager siden. Endret 22. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Start opp klienten. Logg inn. Trykk Account. Trykk Cancel subscribtion. Jeg greide det første gang jeg prøvde jeg NB: Kan være at skrittene varierer litt fra det jeg skrev, det ble tatt fra hodet Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Det bekreftet mine mistanker da. Du svarte før jeg skrev den editen forresten. Det blir kjempegøy Takk for svar anyways Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ai, den høres lei ut. Du kan jo prøve å logge deg inn på diverse steder på SWG sine forums og sider da og se om du finner noe - eventuelt spørre på forumet deres Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Det gikk greit. Har igjen til 2. april eller noe på kontoen, gidder neppe å spille noe mer frem til da. Jeg fant cancle account knappen i innloggingsmenyen som du sa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 beklager at jeg åpner denne igjen, men jeg skulle ha fjernet kontoen min også, men finner ikke noe "Cancel subscribtion" noen sted i spillet Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) www.starwarsgalaxies.com My Account (hvit stripe øverst til høyre) Logg inn med samme brukernavn / passord som du har på SWG. Du skal da komme til en Subscriptions screen med en liste over spill og hva du abbonerer på. Klikk "View/Edit" etter spill-navnet. Logg inn igjen om du må. Klikk på knappen hvor det står "Cancel Subscription". Teoretisk sett er det dette du skal behøve å gjøre, men ikke nødvendigvis Endret 23. august 2005 av Grim Aramis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå