matricus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sånn ca hver 3 dag når jeg starter pcen på nytt er biosklokken stilt feil. Dato og alt annet er rett, men selve klokken er stilt tilbake. Dette er litt irriterende fordi jeg hele tiden må gå i bios og fikse det. Noen som vet hvordan jeg kan få klokken til å være riktig permanent? Problemet har dukket opp de 2 siste ukene, før har det fungert fint. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 kanskje bios batteriet begynner å bli tømt? prøv å bytt det eller flash biosen eller begge deler Lenke til kommentar
matricus Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Hvor kan jeg få tak i nytt bios batteri? Er det forskjellige batterier utifra hvilket hovedkort man har? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) En urmaker bør ha den type batterier. Eventuellt en elektro foretning. Bare ta med batteriet når du skal kjøpe nytt, så vil nok alt ordne seg skal du se EDIT: Skriveleifer Endret 23. mars 2004 av dofferneo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå