Gå til innhold

Nytt skjermkort.

Anbefalte innlegg

*Jeg trenger et støysvakt skjermkort.

*Det må være fra komplett.

*Direct X 9.0

*Pris 1500-2000

*Må ha det på lager

Har egentlig kjøpt et Sapphire Radeon 9600XT fra komplett, men de har utsatt ventetiden nå, så jeg gidder ikke vente en måned til.. :no:

Grunnen til at det må være fra komplett er at jeg har bestilt andre varer som jeg venter på..(gidder ikke betale dobbelt opp med frakt)

Håper på positive svar.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det selges jo spesialutgaver av Radeon korta som er 100% støyfrie, men de koster litt ekstra da ;)

"Ultimate edition" kalles de, Sapphire Radeon 9600XT 128MB "Ultimate Edition" er et av dem som koster 2034,-.

Men skulle jeg kjøpt hadde jeg heller kjøpt et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB som gir en god del mer ytelse :thumbs: (har en bråkete maskin fra før), men jeg vet ikke hvor mye støy det lager :dontgetit:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Det beste blir nok et powercolor 9800pro, i tillegg et vga silencer kjøler som fåes på microplex.no for 165kr. Eller kan du kjøpe et zalman heatpipe på komplett, men den kjøler ikke like bra.

Endret av duqe77
Lenke til kommentar
Det selges jo spesialutgaver av Radeon korta som er 100% støyfrie, men de koster litt ekstra da ;)

"Ultimate edition" kalles de, Sapphire Radeon 9600XT 128MB "Ultimate Edition" er et av dem som koster 2034,-.

Men skulle jeg kjøpt hadde jeg heller kjøpt et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB som gir en god del mer ytelse :thumbs: (har en bråkete maskin fra før), men jeg vet ikke hvor mye støy det lager :dontgetit:

De må være på lager sier han.

http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1412

Dette gir desidert mest for pengene! :yes:

Lenke til kommentar

De må være på lager sier han.

http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1412

Dette gir desidert mest for pengene! :yes:

ehh.... ikke helt våken i dag :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...