Gå til innhold

Lineage 2 Beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat med i betaen, ferdig å laste ned om 1min 30 sec =)

Dette skal bli gøy! Vurderer å gå for Human -> Knight -> Gladiator. Har ikke spillt så mye MMO spill, dette blir vel første seriøse forsøk på å bli hekta før eksamen begynner :p

Lenke til kommentar

har lastet min ned i dag.. men tror beta serveren er nede nå.. kan ikke logge inn..

Vet ingenting om spillet så langt :) kanskje jeg burde lese litt om det før jeg lager character.. :)

Har spilt EQ og DAoC før.. kan umulig være så forskjellig...

Håper det er bedre en Biosfear.. DET var et dritspill av dimmensjoner..

Skal poste navn på characteren min når jeg får laget meg en..

Lenke til kommentar

Serveren kom oppigjen i dag grytidlig ^^

Har fått spillt meg opp til level 9 og gjort unna noen quester. Spiller human på Bartz(?) serveren og kaller meg Grisley. Grafikken er veldig bra, men det virker litt øde på en måte, spesielt i byen. Alt for få muligheter til å bestemme utseendet til karakteren, det gjør at veldig mange ser like ut. Ser frem til jeg får flere skills nå. Velkommen å joine meg :)

Lenke til kommentar
Serveren kom oppigjen i dag grytidlig ^^

Har fått spillt meg opp til level 9 og gjort unna noen quester. Spiller human på Bartz(?) serveren og kaller meg Grisley. Grafikken er veldig bra, men det virker litt øde på en måte, spesielt i byen. Alt for få muligheter til å bestemme utseendet til karakteren, det gjør at veldig mange ser like ut. Ser frem til jeg får flere skills nå. Velkommen å joine meg :)

Er vel open beta nå, og den varer vel i rundt en måned..

Lenke til kommentar
lastet ned CB på lørdags natta ;)

fikk ihvertfall spilt en dag da og kom mæ opp te lvl 10

no vente æ bare på server 4 - ska joine den sjø

kjæm itt in på nånn anna server lell

satser på elf - hunter - etc

OT: ro ned dialekten! ;) Jeg er trønder, men til og med for meg er det stress å lese slike setninger.

Lenke til kommentar

Spilte på Taiwansk beta. Det var no drit. Alle snakka Taiwansk, og questanne var på taiwansk.

Får vel prøve på den engelsk språkelige betan nå kanskje.

EDIT:

Er på server 2.

Er Elf lvl 6

Alle monstera forsvant plutselig. Alle starta med Pk. Var nesten litt morro. Jeg sto med bu på betryggende avstand og plukka de som nesten var døde. Skada 100 med skills på bua. Men så gikk servern ned eller no i den duren.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...