Xerian Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har kommet med i Betaen! Noen andre Norske som er med? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kom akkurat med i betaen, ferdig å laste ned om 1min 30 sec =) Dette skal bli gøy! Vurderer å gå for Human -> Knight -> Gladiator. Har ikke spillt så mye MMO spill, dette blir vel første seriøse forsøk på å bli hekta før eksamen begynner Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 har lastet min ned i dag.. men tror beta serveren er nede nå.. kan ikke logge inn.. Vet ingenting om spillet så langt kanskje jeg burde lese litt om det før jeg lager character.. Har spilt EQ og DAoC før.. kan umulig være så forskjellig... Håper det er bedre en Biosfear.. DET var et dritspill av dimmensjoner.. Skal poste navn på characteren min når jeg får laget meg en.. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 De driver å oppdaterer serveren, flere klasser og high-level stuff.. enormt stor patch som måtte lastes ned også da.. :/ Lenke til kommentar
Daron Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 noen ide om når den er oppe igjen? Everquest er jo notoriske med 8 timers patching.. mens Daoc har 15 minutters patching.. Håper de har litt av rutinene til Daoc.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvor kan jeg laste ned Betaen ? Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Laster ned på hjemmesiden.. Men er closed beta da.. Man må bli trekt ut, men du kan jo fylle ut en søknad da.. www.lineage2.com Må laste det ned på nytt! :/ Var noe feil med den jg lasta.. hmm.. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Serveren kom oppigjen i dag grytidlig ^^ Har fått spillt meg opp til level 9 og gjort unna noen quester. Spiller human på Bartz(?) serveren og kaller meg Grisley. Grafikken er veldig bra, men det virker litt øde på en måte, spesielt i byen. Alt for få muligheter til å bestemme utseendet til karakteren, det gjør at veldig mange ser like ut. Ser frem til jeg får flere skills nå. Velkommen å joine meg Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Serveren kom oppigjen i dag grytidlig ^^ Har fått spillt meg opp til level 9 og gjort unna noen quester. Spiller human på Bartz(?) serveren og kaller meg Grisley. Grafikken er veldig bra, men det virker litt øde på en måte, spesielt i byen. Alt for få muligheter til å bestemme utseendet til karakteren, det gjør at veldig mange ser like ut. Ser frem til jeg får flere skills nå. Velkommen å joine meg Er vel open beta nå, og den varer vel i rundt en måned.. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er fremdeles Closed Beta, Open Beta starter på førstkommende søndag. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jepp og de aller fleste norske starter på server 3 ( Kain ) Uoffisiell europeisk server. Endret 28. mars 2004 av Fnix Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 lastet ned CB på lørdags natta fikk ihvertfall spilt en dag da og kom mæ opp te lvl 10 no vente æ bare på server 4 - ska joine den sjø kjæm itt in på nånn anna server lell satser på elf - hunter - etc Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvor får man kjøpt L2? (veit L2 ikke er ut ennå) (har prøvd amazon men dem sende ikke L2 her) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 lastet ned CB på lørdags natta fikk ihvertfall spilt en dag da og kom mæ opp te lvl 10 no vente æ bare på server 4 - ska joine den sjø kjæm itt in på nånn anna server lell satser på elf - hunter - etc OT: ro ned dialekten! Jeg er trønder, men til og med for meg er det stress å lese slike setninger. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 spiller human mage lvl 10 =) og human fighter lvl 9 ^^ Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har meldt meg på å fiksa acounten. Men får ikke lasta ned Trykker på den full sice download , så kommer det noe opp om at sida er for full eller noe sånt. Hva ska jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Bare prøv igjen en del ganger, du kommer inn til slutt Men uansett, hvordan er laggen på serveren? Endret 29. mars 2004 av Marvin the Machine Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Spilte på Taiwansk beta. Det var no drit. Alle snakka Taiwansk, og questanne var på taiwansk. Får vel prøve på den engelsk språkelige betan nå kanskje. EDIT: Er på server 2. Er Elf lvl 6 Alle monstera forsvant plutselig. Alle starta med Pk. Var nesten litt morro. Jeg sto med bu på betryggende avstand og plukka de som nesten var døde. Skada 100 med skills på bua. Men så gikk servern ned eller no i den duren. Endret 29. mars 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hvor får man kjøpt L2 da? Lionna - server 4 - Belophan - lvl 21 - knight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå