Lufen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 hva er den beste måten å bli kvitt hodeping, hvis man ikke skal ta noen piller eller tabletter eller sånne ting? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 tenkte på litt mer ordentelige forslag jeg da Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Drikk mykkje vatn, haudeverk kjem ofte av dehydrering. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Gå vekk fra skjermen, finn deg en mørk, sval og rolig plass der du kan ligge/sitte. Ta med masse vann til drikke... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 spis mat/noe søtt hjeren din trenger kanskje sukker. drikk vann/eller cola sett på litt rolig musikk på rommet og slå av lyset. Spis smertestillende. dynk hode i en bøtte is vann(kan være farlig) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 chop ZE HEAD OFF = problem solved Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Drikk tigerbalsam og gumle smertestillende! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Eg sliter med migrenene og har enda ikke funnet ut av korfor eg får det så ofte. Tar ibux og det hjelper fort som fan. Meneh har ingen tips forsett fra ibux. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Nok søvn og stabil døgnrytme er første bud. Ta en tur til optikker og sjekk synet! Nok mat og væske som tidligere postet. Kan også være enkelte typer mat du reagerer på. Dette kan en doktor kurse litt i (periodevis bortvelgelse av enkeltstoffer osv. ) Om det er av typen "spenningshodepine" kan en doktor eller kiropraktor tipse om muskelbevissthetsøvelser og avslapningsøvelser. Eller man kan starte med ThaiChi. En del grupper greier å styre unna det religiøse og magiske mjælet, og disse passer best for "oss" som bare vil komme i litt bedre form og "roe ned" skrotten. Sjøl slet jeg alfor mye med hodepine og migrenelignende greier. Av en eller annen grunn forsvant det aller meste da jeg måtte fjerne galleblæra i sommer. En annen metode som på ingen måte er dokumentert: stor kopp brennsterk kaffe på styrten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 spis mat/noe søtt hjeren din trenger kanskje sukker.drikk vann/eller cola sett på litt rolig musikk på rommet og slå av lyset. Spis smertestillende. dynk hode i en bøtte is vann(kan være farlig) IKKE drikk cola... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 spis mat/noe søtt hjeren din trenger kanskje sukker.drikk vann/eller cola sett på litt rolig musikk på rommet og slå av lyset. Spis smertestillende. dynk hode i en bøtte is vann(kan være farlig) IKKE drikk cola... Ta ut kullsyren og drikk tam cola, det hjelper.. MEN SMAKER DRITT MAX 2K!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 um, dehydrerer ikke cola mer enn det hjelper da? pga alle dritt stoffene som er i? (ikke misforstå, jeg ELSKER cola...) Lenke til kommentar
l2c Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Eg sliter med migrenene og har enda ikke funnet ut av korfor eg får det så ofte. Tar ibux og det hjelper fort som fan. Meneh har ingen tips forsett fra ibux. Nå hjelper vel egentlig ikke Ibux eller andre "vanlige" paracetamol piller mot migrene anfall så vidt jeg har skjønt... mulig jeg tar feil though.. Men hodepine kan skyldes så mangt, selv migrene pine. Mangel på søvn, drikke, mat er det vanligste for min del. Veldig ofte hjelper det med litt mat, drikke, og så ta en god en på øyet. Men å sove for mye kan også ende som hodepine, så pass på at du ikke drøyer'an med å stå opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå