rlz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vil råde alle til å vente med kjøp av hardware et par måneder - tro meg, det vil lønne seg Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg vil anbefale å rett og slett sette pengene i verdipapirer. Hvis du venter to måneder så kan du godt vente to til. Da er det bare to måneder igjen til BTX kommer, så da kan du jo vente på det også. Jeg har en kompis som tenker sånn, og han sitter på en PIII per i dag. For han ville ikke kjøpe P4 først på grunn av at de rett og slett var dårlige (Wiliamette), og så var det å vente på at den "kom ned i pris", så kom AMD64, og nå venter han på 64bits Intel.... -KJ Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 altså jeg har funnet ett nytt kort et eie kort det er et hercules kort og du får det bare ett sted på nettet det er http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=125451 kan noen sjekke det ut og si meg om det er noe tess og er det bedre enn xt kortene ?? dette er oxo det eneste herculs kortet i verden som er PRO utgave og har 256 mb ram Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hehehe.... Ja det PRO kortet der er sikkert mye bedre enn XT kortene, ja.... Ikke! Det at det er ett PRO kort vil si at det er klokket lavere enn XT kortene, dermed så er nok selv det billigste XT kortet bedre enn det der, og det til tross for at det koster skjorta, buksa og deler av undertøyet i tillegg. -KJ Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 NEI, det er ikke det eneste pro kortet med 256 mb ram.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 altså jeg har funnet ett nytt kort et eie kort det er et hercules kort og du får det bare ett sted på nettet det er http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=125451 kan noen sjekke det ut og si meg om det er noe tess og er det bedre enn xt kortene ?? dette er oxo det eneste herculs kortet i verden som er PRO utgave og har 256 mb ram WOW! For en pris..! Hvis du har så mye "cash" kjøper du heller et XT kort fra ASUS Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det at det er ett PRO kort vil si at det er klokket lavere enn XT kortene, dermed så er nok selv det billigste XT kortet bedre enn det der, og det til tross for at det koster skjorta, buksa og deler av undertøyet i tillegg. -KJ tenker du da på alle de andre radeon XT modellene eller bare de forskjellige 9800XT merkene? For 9800 pro er bedre enn 9600XT. helt klart. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 altså jeg har funnet ett nytt kort et eie kort det er et hercules kort og du får det bare ett sted på nettet det er http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=125451 kan noen sjekke det ut og si meg om det er noe tess og er det bedre enn xt kortene ?? dette er oxo det eneste herculs kortet i verden som er PRO utgave og har 256 mb ram det der må være det dårligste kjøpet noensinne, til den prisen der. Kjøp heller det billigste r9800pro'et du finner og vent på de nye modellene Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Vil råde alle til å vente med kjøp av hardware et par måneder - tro meg, det vil lønne seg [smileysvar] [/smileysvar] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå