Gå til innhold

Forumet sin store sladrehank

jaskorpe

Anbefalte innlegg

Eg har oppdaga i det siste at eg har brukt reportknappen eindel. Bruker den kun på ting som bør raporterast og ikkje for å trolle. Tenkte vi kunne sjekke kven som er den største sladrehanken her på forumet, men det er kun lov å nominere seg sjølv. Og det er sjølvsagt ikkje akseptabelt å slenge noko drit om andre enn seg sjølv. I ein slik post vil det sjølvsagt være ein god del folk som raporterar. Eg vil herved nominere meg sjølv. Skal komme tilbake seinare og forklare kvifor eg meiner at nettop eg fortjener den tittelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan måler vi hvem som er best?

Ser hvem som nominerer seg flest ganger ? :shrug:

*reported*

neida. :p likte egentlig forslaget ditt. men det kan skape ein del spamming (noko søppeldelen er ukjent med) men om alle som nominerer seg sjølv bør legge med kor mange gonger dei har sladra når dei postar. einslags sladreblog elns. hmm. merkar at det ikkje heilt er det eg er ute etter. kom med fleire utspel i debatten. og som sagt kom med fleire nominasjonar.

edit: spamming er jo morsomt det. då får vi noko å raportere :roll::devil:

Endret av jaskorpe
Lenke til kommentar
Report knapp?

Vi sladrer ikke, vi sier ifra når noe er galt. ;)

Og når nokon seier ifrå heller enn å sladre blir det veldig lett ein flamewar uten like

P.S. nei. eg jobbar ikkje for Kjell Magne Bondevik og mobbekampanja som han har stelt istand. Eg er berre ein freelancesladrar

Lenke til kommentar

Har sladdret på So3 helt siden den startet men det skjer ikke noe :blush:

Rart det der...

Nej, fra spøk til mindre alvor... Aldri brukt den, vet faktisk ikke engang hva som gjemmer seg bak knappen...

... Ble nysgjerrig nå jeg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...