jaskorpe Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Eg har oppdaga i det siste at eg har brukt reportknappen eindel. Bruker den kun på ting som bør raporterast og ikkje for å trolle. Tenkte vi kunne sjekke kven som er den største sladrehanken her på forumet, men det er kun lov å nominere seg sjølv. Og det er sjølvsagt ikkje akseptabelt å slenge noko drit om andre enn seg sjølv. I ein slik post vil det sjølvsagt være ein god del folk som raporterar. Eg vil herved nominere meg sjølv. Skal komme tilbake seinare og forklare kvifor eg meiner at nettop eg fortjener den tittelen Lenke til kommentar
yNx Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg bruker ikke reportknappen så mye Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 okej... og dette er godt for? har aldri brukt knappen, men sier ifra i en tråd hvis noe er helt på bondeland. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvordan måler vi hvem som er best? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Tror jeg har brukt den 1 gang. Og det var vel et ekstremt tilfelle. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har kun bukt den en gang, men jeg hukser ikke om jeg valgte send da... Sladring hører til på barneskolen sett att det ikke er saklig! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvordan måler vi hvem som er best? Ser hvem som nominerer seg flest ganger ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har sladret et par ganger Men jeg synes ikke det er å sladre. Noen folk irriterer og trenger å bli rapportert Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) tilsammen 3 ganger tror jeg edit : men det er bare fordi jeg blir irritert på den kisen jeg rapporterer. Endret 22. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Report knapp? Vi sladrer ikke, vi sier ifra når noe er galt. Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hvordan måler vi hvem som er best? Ser hvem som nominerer seg flest ganger ? *reported* neida. likte egentlig forslaget ditt. men det kan skape ein del spamming (noko søppeldelen er ukjent med) men om alle som nominerer seg sjølv bør legge med kor mange gonger dei har sladra når dei postar. einslags sladreblog elns. hmm. merkar at det ikkje heilt er det eg er ute etter. kom med fleire utspel i debatten. og som sagt kom med fleire nominasjonar. edit: spamming er jo morsomt det. då får vi noko å raportere Endret 22. mars 2004 av jaskorpe Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Report knapp? Vi sladrer ikke, vi sier ifra når noe er galt. Og når nokon seier ifrå heller enn å sladre blir det veldig lett ein flamewar uten like P.S. nei. eg jobbar ikkje for Kjell Magne Bondevik og mobbekampanja som han har stelt istand. Eg er berre ein freelancesladrar Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 aldri brukt noe report knapp. syns det er strengt nok her. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 h00ndre t00zen millionah på meg. Jeg vant. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har sladdret på So3 helt siden den startet men det skjer ikke noe Rart det der... Nej, fra spøk til mindre alvor... Aldri brukt den, vet faktisk ikke engang hva som gjemmer seg bak knappen... ... Ble nysgjerrig nå jeg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Bruker den ganske ofte, opp til 5 ganger dagen faktisk.. edit: er som ofte til å si ifra om feilpost, eller off-topic Endret 22. mars 2004 av Outlook Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bruker den mest til å si ifra om feilposter jeg å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg