tDn Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjøpte BFV idag. Det kostet meg den nette sum av 399 kroner. Skyndet meg hjem, satte CD1 inn i maskinen, autorun startet, jeg ble full av forventning. Etter et kvarter med installasjon var den ferdig. Jeg startet spillet. En logo kommer opp, jeg sitrer av spenning. Så blir skjermen svart, og etter et par sekunder kommer et vindu som forteller meg at bfvietnam har et problem og vil lukkes. "****** er det nå?" tenker jeg. Jeg trykker "send feilmelding". Feilmeldingen sendes. Jeg laster ned siste NVIDA driver. Maskinen må startes på nytt. Jeg gjør det. Maskinen henger seg opp. "****** er det nå?" tenker jeg. Jeg trykker restartknappen istedet. Maskinen startes på ny. Jeg prøver BFV igjen. Samme problem. Jeg uninstallerer spillet og installerer på ny. Samme problem. Jeg prøver å sjekke litt på internett etter løsninger. Ingenting virker. Jeg bestemmer meg for å reinstallere en gang til. Kanskje det virker denne gangen? Men nei, nå går det ikke an å unistalle, fordi et eller annet magler. Jeg prøver å starte spillet en gang til, men nå går det ikke an å trykke play på autorun menyen. Det går an å trykke uninstall, men ingenting skjer. Jeg går inn på legg til/fjern programmer. Der finnes ikke Battlefield Vietnam i listen. Forbanna. Hjelp. Jeg kunne gitt dere systeminformasjon, men gidder ikke stresse med å finne den frem. Si ifra hvis det er så nødvendig. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjør regedit og fjern all infoen som ligger igjen etter forrige install. Søk på EA Games og fjern de regnøklene som hører til BFV. Da bør du kunne få igang installen på normalt vis igjen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 åpne opp filen som heter VideoDefault.con i mappen BFV\mods\bfvietnam\settings\ der endrer du renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 åpne opp filen som heter VideoDefault.con i mappen BFV\mods\bfvietnam\settings\ der endrer du renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 hva gjør dette? Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 slik at du kan kjøre med refresh rate over 60Hz i spill som er std i xp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg får det til uansett da... mulig vsync er av men jeg trodde ikke det...merker ikke noe til tearing iallefall...mulig det er skrudd av hos meg fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå