Kløno Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har en ulåst 2600+ Barton, prøvde å nå 200 MHz Buss, 10,5 Multi... og Vcore på 1,75V. Dette skulle bli ca.XP3000+?? PCen startet som den skulle (kansje sa "ASUS Stemmen" at det var feil på minne , men det skjer jo ofte.) Men når eg kom til desktoppen fekk eg blå skjerm etter 4-5 sec. Noe om at det var feil på widows. Klokka tilbake, men no virker ikkje SOF2(har re-innstalert ja), dett ut helt på slutten av loadingen. Heller ikkje Far Cry Demoen vil start i hele tatt. Har noen opplevd noe lignende??? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 åssen minne har du? hvis asus stemmen sier at det er minne feil hele tida, kan du ha drept det helt når du overklokka, mens det klarte seg greit uklokka Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Minne er twinnmos dobbel pack 512MB, 3200. Timingen mener eg er 7,3,3,2.5 uten å være for sikker. Har alt på Aggresiv. Men PCen virker helt fin no, men noen spill vil ikkje start lenger. SOF2 dett ut når brette begynner. Og Far Cry vil ikkje start engang. Dette er på gjemme PCen min og eg har ikkje Internett så.... Andre spill virker som før. Fins det en registerfil eller noe slikt som eg kan slette linjer angående desse spillene??? Endret 23. mars 2004 av Kløno Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Overklokking har en egen del på forumet. Bruk den! Feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg