Gå til innhold

CD-R/RW brennere

Anbefalte innlegg

hva testes egentlig på HW sine brenner tester? testes det egentlig hvor "bra" de brenner cd'ene?

hvis man tar f.esk Plystation copies så stiller den mye høyere krav til brennern enn hva data cd'er gjør. Jeg har no beholdt min PlexWriter 820 SCSI pga av at den brenner ALT 1:1 på full(8X hehe) speed ... jeg testa Plextor sin 16X IDE og den måtte jeg ned i 4X for at Playstation fmv's kulle kjøre reint uten skipping på ræwa media.(både rlz og 1:1)

er det andre ting som spiller inn i HW sine brenner tester enn raw speed og buffer-underruns? man skulle jo tro at kvaliteten på cd'n som produseres skulle ha mye høyere betydning enn hastighet.

that's just my 2-cents worth :wink:

cheers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

JaViZ skrev (2002-03-26 12:39):

hva testes egentlig på HW sine brenner tester? testes det egentlig hvor "bra" de brenner cd'ene?

hvis man tar f.esk Plystation copies så stiller den mye høyere krav til brennern enn hva data cd'er gjør. Jeg har no beholdt min PlexWriter 820 SCSI pga av at den brenner ALT 1:1 på full(8X hehe) speed ... jeg testa Plextor sin 16X IDE og den måtte jeg ned i 4X for at Playstation fmv's kulle kjøre reint uten skipping på ræwa media.(både rlz og 1:1)

er det andre ting som spiller inn i HW sine brenner tester enn raw speed og buffer-underruns? man skulle jo tro at kvaliteten på cd'n som produseres skulle ha mye høyere betydning enn hastighet.

that's just my 2-cents worth :wink:

cheers

Tror nokk ikke at Plystation copies er noe vi her i forumet liker å omtale så spess mye.

Så vidt jeg vet så er det ulovelig å ta slike kopier, og her på hw.no så er det vist sterk motsand av alt som er ulovelig som "warez" og stuff like that.

Men et poeng har du :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...