Slednecks Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Noen her som driver med noen form for motor sport? Selv kjører jeg scooter cross og anbefaler andre til og prøve det! Lenke til kommentar
mahelgel Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vil ikke si at det jeg holder på med er sport, men kjører litt GoKart i fritida. Er da 2takter - 100cc kart. Er fryktelig morro, og har debutantlisens, men har ingen store planer om å delta i noe løp, da hverken gokarten eller jeg er i "konkuransedyktig stand" Gokart kan iallefall anbefales, spes. om det da er konkuransekarter, som er litt mere hissig enn de vanlige 4takterne som går som utleie. Men selv utleie gokart er jo mye morro Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Go cart er morro... men scooter cross burde testes§! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Fattern har holdt på lenge med dragrace Har ikke kjørt så mye de siste 4-5 årene dog Men til sommeren blir det forhåpentlighvis Drag race på gardemoen..Og kanskje litt banekjøring på Rudskogen... Kjekt med fartslisens.. Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg driv me bilcross har kjørt i snart et år og vill anbefale det til alle andre veldigt morro Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg driver med ABR (Aktiv By Racing) Kort sagt .. jeg kjører 5kmt over fartsgrensa i byen ... OHH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå