TheDarkListener Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 For et par mnd. siden leste jeg at det vil følge med en adapter på PCIe hovedkort som gjorde det mulig å bruke agp skjermkort i PCIe 16x porten. Vil det følge med en sånn adapter eller må man kjøpe nytt skjermkort? Litt avgjørende for om jeg skal vente med nytt hovedkort Kansje posten hadde passet bedre i hovedkort, cpu og ram Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hmm, slik som jeg har forstått det, vil de fleste hovedkort få både PCI-E og AGP porter i overgangsfasen. Forøvrig vil nok PCI-E ha liten eller ingen ytelsesfordel over AGP 8x. Endret 22. mars 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hmm, slik som jeg har forstått det, vil de fleste hovedkort få både PCI-E og AGP porter i overgangsfasen. Forøvrig vil nok PCI-E ha liten eller ingen ytelsesfordel over AGP 8x. På bilder ser det ikke ut som de kommer til å få begge deler Tror heller ikke at det kommer til å bli stor ytelses forskjell Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvor fant du det bilde?( vil se fler) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hvor fant du det bilde?( vil se fler) hw.no Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 mener å huske at jeg leste at nvidia skulle levere sine første pci-e kort med overgang fra agp til pci-e, sånn at man kan bruke det i begge slottene. Men jeg heller ikke at det kommer til å være noen ytelsesforskjell, samme som agp4x i forhold til 8x... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå