D.J Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg har kjøpt med ett raidmax 868 kabinett.... å nå har jeg ett problem, det er noen ledninger som kommer fra forsiden av kabinettet... det er 2 audio og 2 usb trur jeg + noe mer,dere som har dette kabinettet veit det, så kommer mitt spm: hvor skal jeg koble disse ledningene????? finner ikke igjen boka som følger med hovedkortet.... så det hadde vært fint om noen viste hvor dem skulle være. jeg har ett MSI hovedkort eller om det går ann å lese på en internett side eller noe som kan HJELPE meg....PLZ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 skal nesten garantert festes på hket et sted.. bare let etter den som passer.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Last ned manualen fra hjemmesiden til MSI Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 har leita litt på msi sin intternet side å litt rundt....finner ingen ting....trudde det skulle være enkelt jeg...men hvis jeg kobler feil når jeg prøver kan noe bli ødelagt???? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 har leita litt på msi sin intternet side å litt rundt....finner ingen ting....trudde det skulle være enkelt jeg...men hvis jeg kobler feil når jeg prøver kan noe bli ødelagt???? Desverre stor mulighet for det ja. Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 da gidder jeg ikke leite mer....noen som veit hvor jeg kan få kjøpt boka til mitt msi hovedkort??????????????????? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 da gidder jeg ikke leite mer....noen som veit hvor jeg kan få kjøpt boka til mitt msi hovedkort??????????????????? finner du den ikke på google? Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 har søkt....å jeg finner ikkeno...kanskje noen andre finner Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vet du hvordan hovedkort du har da? det hadde hjulpet Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Her er mitt hovedkort med USB tilkoblet Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 MSI...det står msi ddr på hovedkortet.... Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvilken type cpu har du ? Gammelt kort ? Hvor er det kjøpt ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ok... last ned dette programmet, og sjekk den nøyaktige hovedkorttypen, samt hvilken socket du har... EDIT: litt sen Endret 22. mars 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 fytti rakkern!!!!!!!!!!!!!! 107 sider Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg anbefaler deg å IKKE bruke de 3.5 mm jack inngangene på forsiden av det kabinettet, de er laget av vanlig stål og er elendigne kontakter, har dette selv, og når jeg bruker dem er det MASSE skurr Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har samme kabinett som deg....du TRENGER ikke å bruke USB'en i front? gjør du vel? Og de audio ledningene som er der kan du drite i...de lager bare irriterende lyder.... De som det står HDD og PWR og RST og sånt på er bare til HD aktivitets lysa i front...disse bør du koble til! Lenke til kommentar
Agent Mothman Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har noe funnet manual til dette kabinettet? Har samme problem pluss noen vansker med å få de røde front LED lysa til å virke. Lenke til kommentar
D.J Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 FOLKENS nå er det løst...jeg sender inn hele driten til en data butikk der jeg bor...ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå