Gå til innhold

divx fimler på dvd spilleren?

Anbefalte innlegg

Eg har hørt at det skal gå an og brenne divx filmer og svcd filmer inn på cd slik at du kan se de på dvd spilleren men eg får det ****** ikke til .. noe som har klart dette. Eg har bare prøvd med nero da men! Eg har prøvd og brenne sånn video cd og super video og det skal jo funke men det gjør det ikke.. noen som har noe forlsag?

Eg har pioneer dv-464 dvd spiller.. Den kan se alt omtrent untat divx !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er jeg ikke 100%sikker. men jeg tror det er umulig å brenne se DivX på dvd ved å brenne som Video CD eller Super Video CD i Nero. Du må nok konvertere .avi filene dine til mpeg først.

Hvilke prog. man trenger er jeg ikke sikker på. Jeg tok et søk på download.com og fant en hel del prog. men fant ingen som var gratis, og jeg gidder ikke bruker 500 spenn på noe slikt heller. Selv har jeg en Lite ON xxxx som jeg kjøpte billig på spaceworld. Ikke akkurat den beste DVD spilleren, men den kjører DivX / XviD uten problememer

Lenke til kommentar

Du finner MASSE guider om konvertering på www.dvdrhelp.com

Men det tar tid å lære....masse prøv og feil før det sitter

Nå kommer grunnen til at jeg stakk hodet inn hær:

Er det noen som vet om det går an å spille av en DVDr med 4-5 filmer i en DVD\Divx spiller, eller støttes bare cd-plater med en film på?

Lenke til kommentar

Jeg bruker et program som heter: cucusoft video converter, AVI to VCD DVD MPEG

Den tror jeg du kan bruke, men det tar jo lang tid som regel. Det er derfor jeg ville kjøpe en ny dvd spiller som spiller alt.

Den koster jo bare 1500,-

Det er det verdt, dessuten får du jo alltid dårligere kvalitet på filmene når du converterer.

Lenke til kommentar
Nå kommer grunnen til at jeg stakk hodet inn hær:

Er det noen som vet om det går an å spille av en DVDr med 4-5 filmer i en DVD\Divx spiller, eller støttes bare cd-plater med en film på?

Jeg har en Kiss DP450 som tar alle formater og spiller av alle formater etter en del firmware oppdateringer, og ja man kan spille av 4-5 filmer på DvD-R plate, den støtter ikke bare cder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...