Gå til innhold

Sekk for bærbar 17"

Anbefalte innlegg

Har tittet litt rundt på nettbutikker og de fleste har sekker til bærbare...

Men, enten er de for små eller så står det ingen informasjon om de (størrelse). Noen som kan anbefale en sekk som er stor nokk til en bærbar 17" (whitebox.no CL4+) og eventuellt hvor jeg får kjøpt. (Hvis du lurer på hvorfor jeg ikke vil ha veske så er det fordi jeg har lyst på sekk og ikke veske :p så ikke spør)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Hvis du lurer på hvorfor jeg ikke vil ha veske så er det fordi jeg har lyst på sekk og ikke veske :p så ikke spør)

OT: Jeg lurer på hvorfor du kaller en maskin med 17" skjerm bærbar?

T: Du må nok til Apple-fronten hvis du ønsker en sekk myntet på det kaliberet. Ellers kanskje BOBLBEE er noe, har noe hardt sydd inn i sekkene som gjør at de er litt mer robuste enn vanlig sekker (den orginale BLB har hardshell i plast).

Lenke til kommentar

De har en kjempefin sekk på Tapir i Trondheim med en bitteliten NTNU-logo på (nesten usynlig). De koster 300 kroner og har plass til stor slepbar PC, ladere, headsett, mus, cd, disketter, ekstrern harddisk og mange bøker. Ser ikke ut som en pc-sekk, men det er det den er. Tre rom, med flere inndelinger inne i rommene. Genial sekk som er fin å ta med på sykkel/scooter etc.

Leoss

Edit: trykkleif

Endret av leoss
Lenke til kommentar

Jeg har en Hedgren sekk. Kjempe digg! Men det er til 15".

Skal se om de har noe til 17"

www.hedgren.com

NORWAY

BENT LOVDAL A.S.

P.O. Box 179, Skoyen

0212 Oslo 2

Contactperson(s):

Mr. Bent Lovdal

Telephone/Fax:

Telephone : ++/47/22.446.590

Fax : ++/47/22.449.311

Det var det eneste jeg fant. Stikk innom og se om du finner noe

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar

Jeg skrev bærbar, fordi den er faktisk bærbar...

Skrev ikke laptop eller notebook. Jeg er fullt klar over at det er en stasjonær pc i liten innpakning :D men det er allikavel en bærbar maskin. Hva kaller så du en slik maskin da ? (venter i spenning på et fantastisk svar)

leoss:

Siden jeg ikke bor i Trondheim, men Oslo så skal jeg virklig ha lyst på den sekken :) (med mindre nettbutikk eller post ordre...)

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne vite hva vi skal kalle den. Når han skrev sekk til 17" bærbar så viste jeg nøyaktig hvilken type sekk han mente. Kanskje du har ett bedre ord på denne maskinen som vil forklare hvilken type sekk han er ute etter. Kanskje vi skal kalle det datamaskin med 17" skjerm-lokk? Eller flatPC med innebygd 17" skjerm? Kanskje du JoKr har en ide om hvordan vi, med ett kortere ord, kan forklare like godt eller bedre, hvilken type maskin det er snakk om??

Lenke til kommentar
[quote name='Afroflua' date='22/03/2004 : 19:52'] Det er noen som selger bæreveske på qxl for en billig penge!! Spør dem hvor stor den er!!

Afroflua :yes: [/quote]

:no:
[b]Sekk[/b] og ikke [i]veske[/i]
Ligger bare vesker der og ikke sekker :ermm:
Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne vite hva vi skal kalle den. Når han skrev sekk til 17" bærbar så viste jeg nøyaktig hvilken type sekk han mente. Kanskje du har ett bedre ord på denne maskinen som vil forklare hvilken type sekk han er ute etter. Kanskje vi skal kalle det datamaskin med 17" skjerm-lokk? Eller flatPC med innebygd 17" skjerm? Kanskje du JoKr har en ide om hvordan vi, med ett kortere ord, kan forklare like godt eller bedre, hvilken type maskin det er snakk om??

Egilegil ville ha et kortere og mer korrekt ord på Off-Topic kommentar i begynnelsen på denne tråden: Ironi. Den typen som blir som dugg for solen typen ironi som ikke burde brukes uten advarsel-skilt.

Kjenner du ikke noen i Trondheim da? Alle har en kompis eller vennine på NTNU?

Kan ikke noen her på forumet poste et bilde av den sekken "in question?" 300,- er jo latterlig billig hvis den har plass til engudogenhvermann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...