Gammal Sokk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har selv Golden Dragon 124MB Kit.God stabil ram. Annbefales Er ikke 124MB litt lite Alle kan gjøre feil... hehe... jau.... 0 tasten på maskina jeg brukte fungerte ikke skikkelig, såg det ikke før nå... det skal seff stå 1024MB Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvis du har kjøpt Value minne, så har du deg selv å skylde. Er det derimot Ultra Platinum så har du vært uheldig. -KJ Etter mine erfaringer er GoldenDragon også gode å klokke Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det høres ut som platinum brikker. Hvor mye strøm gir du dem? -KJ Står på auto. De heatsprederne er forresten gull/rust farget. Platinum eller value? (Kosta flesk da) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 De heatsprederne er forresten gull/rust farget. Platinum eller value? (Kosta flesk da) Platinum ultra da... (value koster ikke så mye) Gi dem masse volt, så skal du se de klokker bra Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Jaja, kan jo prøve. Problemet er at maskinen min virker ikke som klokker så bra. Kjører p4 2.8, p4p800 deluxe og 1 gig pc3200 geil Kommer knapt opp i 224fsb, og selv da kræsjer Prime95 etter en halvtime-tre kvarter. Og nei, det er ikke varmen. Lurer på om det kan være volten på rammen? Hvor mye burde den isåfall stå på? Har hatt på auto til nå. edit: vcore har jeg skrudd opp helt til varmen ble 63 grader, da satt jeg den ned igjen. Hele tiden samme problemet med kræsj i Prime95 Endret 23. mars 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Du kan jo prøve å sette fsb:mem ratio på 4:5 og sjekk hvor langt du får minnet. På sidene til geil står det 2.5-2.95v, men du kan jo prøve deg frem litt, de skal tåle mer også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå