The Avatar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Faktisk ikke. Dersom du skyter vil det mest logiske være å presse ned våpenet. Vet ikke hvordan du ville holde et våpen Og korleis presser du våpenet ned, jo ved å legge meir vekt på våpenet. Det er klart at dette er ei vanesak, har sjølv spelt utan ivert mouse men oppdaget seinere gleden med å bruke invert mouse. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Og korleis presser du våpenet ned, jo ved å legge meir vekt på våpenet. :!: Kommer aldri til å klare å spille med invert mouse. Må nok legge meg i hardtrening i et halvår eller noe sånt Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Invert mouse ja. Definitivt det mest "logiske" for hjernen, da kroppen -i en tredimensjonal verden- drar hodet bakover når hjernen får melding om å se opp, og drar hodet forover når det får melding om å se ned. Dette blir selvsagt helt annerledes når du ser i "2d", altså at du ikke har noe dybde i bildet. Smak og behag, sikkert. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ikke inverted, selvsagt. Jeg skjønner ikke at dere bruker inverted... I windows: Oi, det ikonet der oppe må jeg klikke på. *dra musa opp* I spill: Oi, den mannen der oppå taket må jeg skyte. *dra musa ned?* Hvor er den logikken dere snakker om? Endret 24. mars 2004 av Rikky Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Alltid inverted.. Drar jo hodet bakover for å se oppover... Skjønner virkelig ikke problemet jeg.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ikke invert nei, har gitt opp det Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Inverted? nei, det får jeg ikke til. Men det er helt sikkert en vane. (Eller uvane...) Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har aldri tenkt tanken på at noen brukte det engang jeg.. nå ble jeg litt forvirra Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vanlig, både på PC og Xbox... Blir rar i huet av invert! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Invert SUGER!: Kun SIMULATOR folk som bruker invert. GAMERE bruker IKKE invert... Blir jeg flamet nå? MazeKing Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Invert SUGER!: Kun SIMULATOR folk som bruker invert. GAMERE bruker IKKE invert... Blir jeg flamet nå? MazeKing Hallooo?? Ikke for å leke moderator eller noe, men ærlig talt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har nok noe med hva du brukte første gang du prøvde ett FPS spill vil jeg tro ang. unaturlig å sikte opp for å se ned... jeg velger å se det på som å trekke hodet (musa) bakover for å se opp, og skyve den frem for å se ned (igjen, akkurat samme bevegelsen med hodet...) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg bruker ikke inverted, det var jo mer inverted før, men da spilte jeg ikke så mye FPS, så jeg ble ikke så vant med det... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jo, eg kan skjønne teorien med at folk tar haue bakover for å sjå opp... Men det går vel på smak og behag Har en kompis som speler med invert mouse, fordi når han begynte å spele quake ( for eg trur det var der det starta) så stod invert mouse på hos han, og han visste ikkje at det gikk an å forandre.. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Bruk hjernen.. Første gang du spiller et spill, du har aldri spilt et skytespill, så ville man undre seg hvorfor musa gikk "feil" vei.. Bom basta.. dermed er det rart og spille med invert mouse på cs f.eks.. Men det er vel smak og behag.. Men man synes det er rart første gangen, man synes ikke normal mus er rart første gangen.. sånn er det.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Første FPS spelet eg spelte var uten inverse mouse. Så fann eg ut at eg kunne reversere y-aksen, det tok litt tid å venne seg til men eg likte det mykkje beire. I 3d navigering er inverted mest naturleg. Så no bruker eg berre inverted mouse. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Inverted mouse Endret 24. mars 2004 av Marvin the Machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå