marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ser disse er på komplett.nos liste for ukens tilbud. Er det noen som har prøvd dem, og er dem noe tess? That`s Write DVD-R plate 4,7GB 4x -b- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du hadde brukt øya litt så hadde du sett denne http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=222669 noen emner lenger ned på siden. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du hadde brukt øya litt så hadde du sett denne http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=222669 noen emner lenger ned på siden. Jepp, men nå brukte jeg ikke øya der og da. Har brukt det nå, og kommer ikke til å kjøpe dem! Takk for øyetipset! -b- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bare hyggelig Men var jammen billig for 100 dvd plater. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bare hyggelig Men var jammen billig for 100 dvd plater. Ja, og det er det sikkert en grunn til... Ville holdt meg langt unna de platene der ja. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg er litt dårlig til å bruke øya, så jeg lurte bare på noen anbefalinger på media som er god til film og data, og som er billig i tillegg. -b- Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg svidd av nærmere 70 stk. av de platene som selges på Komplett. Mulig jeg har vært heldig, men har ikke hatt en eneste feil med de hittil. Jeg fikk 4 stk. spindler med 25 i, og disse var ikke Vanguard, men Princo. Jeg har brent de med en Sony DRU-500A og en Plextor 708A. Har brukt de i 3 forskjellige PS2, 1 stasjonær Dvd spiller, samt 4 forskjellige xbox`er. Men kan jo hende jeg har vært heldig. Jeg føler iallefall at jeg har gjort et greit kjøp. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Virker som om det er virkelig varierende kvalitet på Princo produserte plater. Noen er helt ok, mens andre er skikkelig dårlige. Jeg har hatt begge deler. Når jeg ikke kan stole på at det jeg får er brukbart, hjelper det desverre lite at de er billige. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg kjøpte 50 stk That's Write DVD+R, og har nå brent ca 30 av dem uten feilbrenninger, så + - utgaven er ihvertfall helt OK. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 glimrende! Tror jeg skal bestille. Har en NEC 2500, og har egentlig lyst på plater jeg kan brenne på 8X hastighet, men finner ingen som er noenlunde billige. Hadde vært ålreit med plater som er billig og god, og som kan brennes på 8X. Får bare lete videre -b- Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ja DVD+R versjonen er ca 50 ganger bedre enn DVD-R versjonen. Kan brennes på 8x med modifisert firmware for NEC ND-2500A: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=91198 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg kjøpte 50 stk That's Write DVD+R, og har nå brent ca 30 av dem uten feilbrenninger, så + - utgaven er ihvertfall helt OK. Kjøpte du disse platene da? That`s Write bono_head Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Glimrende! Takk for tipset. Skal bestille meg en bunke disker nå, så får vi se om det er noe til tess -b- Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Nå har jeg bestilt en pakke, så nå er det bare å vente på at posten skal åpne etter en lang og deilig påskeferie. bono_head Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er jo ikke bare brenningen man tenker på når man kjøper plater da. Fordet om de tilsynelatende virker helt ok og brennes helt fint er det ikke sikkert platene er noe tess. Man må tenke på at de skal holde over en lengre periode også, og at de spilles av i dvd spillere uten problemer.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Vet selfølgelig det. Nå har jeg ihvertfall bestilt en pakke så får vi se om det er noe til tess. Skal legge inn en melding her når jeg har fått testet dem. Tror ikke jeg brenner like mye som enkelte her, så dette kan ta tid. bono_head Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vet selfølgelig det. Nå har jeg ihvertfall bestilt en pakke så får vi se om det er noe til tess. Skal legge inn en melding her når jeg har fått testet dem. Tror ikke jeg brenner like mye som enkelte her, så dette kan ta tid. bono_head hehe, ja har brent ca 800++ DVD-Plater kun til testformål så langt (siden August 2003). Disse har kun blitt brent og testet og så kastet.......... Til eget bruk har jeg vel bare brent 20-30 plater eller noe sånt........ Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dæven! Det var mange plater gitt. Hva er det du brenner på de platene? Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) ..host..porr...host Endret 13. april 2004 av powerman_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå