henrik_er Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg hadde bare to små sprøsmål: Hvordan gjør d på hardware.no når de måler fps i quake 3 areana?? Går det ann å ha fps oppe mnes man spiller ?? Hva er kommandoene ? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 /cg_drawfps 1 /com_maxfps 125 der 125 er den ønskede maksimale fps Lenke til kommentar
sunh Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 De tester med sette "timedemo 1" og så starte ønsket demo. F. eks. "demo demo001" der demo001 er demonavn. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 MEN HVA BLIR DEN EKSAKTE KOMMANDOEN SLIK AT JEG SER FPS ETTERPÅ Lenke til kommentar
steinih Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Det du gjør er å starte f.eks demo nr. 1 Deretter tar du ned konsollen ved å trykke på knappen under escape. så skriver du /timedemo 1 Det er mulig du må skrive det 2 ganger vet ikke helt hvorfor, men jeg må nå det! Er ikke helt sikker på om det er akkuratt slik det skrives mtp mellomrom osv men du får prøve deg fram! Du bør kjøre testen 2 ganger får å få et rett svar 2 gangen du starter demoen fil den starte tellingen av frames automatisk! For å se hvor mange du fikk trykker du bare på knappen under ascape igjen så ser du resultatet der! Få tilbakemelding om hvordan det gikk da! :smile: /mvh steinih :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå