gupp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Dere trodde jeg skulle si noe ondt om Firstmile support nå? Å nei du. For andre gang siden jeg fikk Firstmile levert har jeg måtte kontakte support deres fordi jeg mista linja mi. Enn kan jo diskutere hvor bra det er at enn mister kontaken med internet, men når det skjer, er en god kundeservice viktig. Jeg rota fram epost adressen deres(den hemlige bare kunder får, dessverre er det lite svar og få på den adressen på nettsiden deres for "vanlig dødlige" ), sendte avgårde en mail, og ikke 5 minutter senere ringer mobilen min. Hun kunne ikke se feil med engang, men skulle kontakte teknikker og si ifra om de ikke fikk fikset det i løpet av dagen. Det hadde vært oppgraderinger på sentralen min i helgen visst (noen som glemte sette inn strømmen?). 1 time senere dukker kjæresten min opp på msn "Internet er tilbake" Nice job Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 har også firstmile, det eneste som er bånn med firstmile er at de ikke har noen service telefon etter arbeidstid Lenke til kommentar
KriB Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Joda, jeg fikk tlf direkte til rommet der support gutta sitter. Er de på jobb, så får jeg tak i dem for å si det sånn... Lenke til kommentar
gupp Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Joda, jeg fikk tlf direkte til rommet der support gutta sitter. Er de på jobb, så får jeg tak i dem for å si det sånn... It's Area-51, the Twilight Zone, the place where problems go to die. Også tenkt på det etter arb. tid. har ikke noe annet en den gylne epost adresse jeg heller, men så har jeg sjelden hatt noe bruk for support, bare et par ganger når linja har forsvunnet. De gav meg ny router og En god en Firstmile Lenke til kommentar
KriB Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det jeg ville frem til er at det er bare å spørre, så får du det nok du også. I starten trøblet jeg litt med ruteren (greide å slette konfigurasjonen i den) og da ringte jeg frem og tilbake til dem til (nesten) alle døgnets tider. Dette var rimelig tidlig, så det kan være de hadde behov for mer overtid da... Har ikke hatt behov for å kontakte dem det siste halvåret... GO FIRSTMILE!!! (Er knallfornøyd kunde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå