Stig_W Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 En av tingene jeg ser mest frem til når Farcry kommer ut er Sandbox, spillets egen map/mod editor. Den virker meget banebrytende på brukervennligheten og ser rett og slett genial ut. Er det noen av betatesterene der ute eller noen av dere som lastet ned MP demoen som har begynt å leke litt med editoren? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Tja, har ikke prøvd, er på skolen nå. Men skal prøve når jeg kommer hjem... Spillet ser ut til å være laget spesielt for modding Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg kikka litt på den i går, men fant ikke ut hvordan jeg skulle komme i gang med å generere terennget fra 2D til editerbar 3d... bare jeg hadde funnet ut av dette hadde jeg kommet meg i gang. Finner ikke noen linker til tutorials enda heller. Nei, jeg får vente til min kopi kommer i posten, jeg håper på en fyldig manual til Sandbox følger med spillet. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har du demoen eller det fulle spillet? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har vært aktiv betatester på spillet i et par mnd, så jeg har fått mail om at en komplett retail versjon vill bli sendt hjem i postkassa mi en av dagene. Andre betatestere jeg har snakka med har allerede fått spillet, så det ligger kansje hjemme i postkassa nå Sandbox er tilgjengelig i beta versjonen også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå