papapa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisann. Har nettopp gått til innkjøp av et komplett vannkjølingssett. Det jeg lurer på er om kjølepasta er no-go når man bruker vannkjøling... jeg har søkt litt rundt på forumet ang. dette, men finner ikke noe. Har dere noen gode råd til å fjerne kjølepasta- restene som sitter på cpu'en min Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 fjerning: rødsprit. isopropanol. aseton e.l så bruker du AS5 (artic silver 5) som er den beste å få tak i. og det har ikke no å si om du har luft eller vannkjøling.. Lenke til kommentar
papapa Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 ok, kjølepasta it is. hvor kan jeg finne slik pasta? vet at jeg kan bestille på nett, men 100 spenn i porto for å kjøpe noe som koster rundt en femtilapp er litt drøyt... fører noen av de stor kjedene som elkjøp e.l. slikt?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 tror elkjøp har. men det er bare sånn jalla pasta.. altså ikke no bra pasta.. det er selvfølgelig bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Børge Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Datakjeden har det som oftest i butikken 80 spenn tror jeg de tar for den Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Skal vel ha på goop på begge deler som sagt. For den gjør vel så det leder bedre med kulde/varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå