Gå til innhold

Laggy:(?


pcgutten

Anbefalte innlegg

Har en pc som jeg spiller cs på. Men et problem det lagger?? Jeg trodde da det ikke skulle lagge på min pc??:S :dontgetit:

 

 

Kanskje noen gir noen tips her? Visste ikke hvor jeg skulle plassere dette så jeg satt det i hovedkort prosessor minne:)

 

 

Pc'en min:

 

AMD DURON 800mhz Prosessor

 

Aopen AK73 PRO Hovedkort

 

256mb (sd)ram har ikke peiling på navn!:s

 

Skjermkort GeforceMX 2 (32mb ram)

 

FPS'en min på cs går på 35-40:S vet ikke om det er bra men?:|:S

 

 

Håper på svar som virker :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snakker vi 1.6 her ? I så tilfelle er din pc altfor svak.

PC'en skulle vel dra cs temmelig bra, er jo tross alt snakk om et utgammelt spill her.. Har en pc med nesten samme specs her, og eneste som gir hakking er eksplosjonen når bomba går av.

 

Du sier jo ikke mye om hvordan problemet arter seg, så det er ikke lett å si hva som er problemet, men jeg vil anta at det er snakk om lag.

 

Er jo ikke så lett å se forskjell i cs, da alt stopper opp ved lag også. En ting du kan prøve er å skrive "net_graph 1" i konsoll, og se om den blå linja gir utslag blir helt rød når ting stopper opp - i så fall er det snakk om lag.

 

Kan også prøve "cl_showfps 1" for å se fps, men jeg fikk aldri tid til å sjekke frame-raten når ting stoppet opp her (treeeg reaksjon).

 

En mulig årsak til lag spikes kan være firewallen din. Selv brukte jeg symantec og hadde lag spikes hele tiden, men siden jeg gikk over til Kerio (kongebra firewall!) har spillet gått kjempesmooth.

Lenke til kommentar
QUOTE (Ulven @ 22/03/2004 : 13:52)

snakker vi 1.6 her ? I så tilfelle er din pc altfor svak.

 

 

PC'en skulle vel dra cs temmelig bra, er jo tross alt snakk om et utgammelt spill her..

 

 

 

Aldir i livet om den pc-en der drar 1.6. Han vil nok aldri komme over 50 fps. Det kan jeg nesten garantere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...