insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 noen flere UFF sanger: Toybox - Superstar Howard & Cristine - Oaah hele natten (og resten av sagene dems) A-moe - Rødhette og Mom is home (iiik) Soap Restet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg hater alt som har med Scooter og annen "Dance" musikk.. "musikk".. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Rett og slett trance-musikk generellt. Det er også uendelig mye dritt og skrapmusikk i rap-sjangeren. Jeg tenker spesielt på "In da club" o.l. sanger. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Britney Spears - TOXIC. Hater den sangen, hører den flere ganger om dagen der jeg jobber, da radioen (mot min vilje) står på hele tida.. Nå kan jeg all listepopen på rams! Stakkars meg! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den Las Ketchup-sangen som var så populær en stund! Har aldri (les: ALDRI) likt den sangen! You take the words from my mouth. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Britney's Toxic kan regnes som meget bra mot alt det dårlige som er ute! Heller 1 time Britney over Danseband! Rune Rudberg's "Ut mot Havet" for eksempel. Generelt alt innen Danseband-musikk er "piss". Det som ligger på Absolute Music, McMusic plater og lignende er 100% møkk i mine ører. Black Metal har mye dårlig, men det kan ha noe med meg og min metal smak som kanskje ikke er så "Black". Terror-Core og Speed-Core, det er heslig, mens Hard-Core er ganske heftig. Mjeh.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 La meg få nominere KoRn - Twist. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Britney's Toxic kan regnes som meget bra mot alt det dårlige som er ute! Heller 1 time Britney over Danseband! Rune Rudberg's "Ut mot Havet" for eksempel. Generelt alt innen Danseband-musikk er "piss". Det som ligger på Absolute Music, McMusic plater og lignende er 100% møkk i mine ører. Black Metal har mye dårlig, men det kan ha noe med meg og min metal smak som kanskje ikke er så "Black". Terror-Core og Speed-Core, det er heslig, mens Hard-Core er ganske heftig. Mjeh.. Hadde aldri i mitt liv trodd jeg skulle forsvare Rune Rudberg!!! Men selv patetiske danseband-låter + "Ut mot havet" , for ikke å snakke om Christer Sjögren med "Tio Tusen Røda Rosor" *urk* blir "musikk i mine ører" i forhold til "Toxic" ! Den finnes jo ikke melodiøs, og Lille Frk. Blond gnåler ut av seg i en slags kvasi-falsett, akkompagnert av et anmasende komp.... PS. Har ikke noe i mot BSpears personlig, men det eneste som er igjen av talentet hennes er Sex Appeal... Hun har egentlig en meget bra sangstemme, og er flink til å bruke den... (Når hun får en ordentlig sang å bruke den på..) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Som sagt, heller 1 time britney enn 1 time danseband. Den musikk sjangeren er seriøst dårlig for min del. Ikke at jeg hører på britney frivillig, det skjer bare ikke! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Terror-Core og Speed-Core, det er heslig, mens Hard-Core er ganske heftig. Måtte bare! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Får fnatt dersom jeg hører noe med "Side brok". Samme hva, det er bare så føkkings dårlig at jeg fatter ikke hvordan de har kommet seg frem i verden. Ellers er den forrige låten til Maria Mena forferdelig tortur. At det går an å synge så dårlig Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 De høye lyse delene er jo helt jævlige, høres ut som om noen prøver å voldta ei fele med en rusten og vindskeiv sirkelsag. HAHAH Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Dj Bobo: Chihuahua Får lyst å knuse høytaleren når den kommer på radion, fy flaten for en idiot musikk Skulle ikke vært lov til å lage slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå