Gå til innhold

Verste Sang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Britney's Toxic kan regnes som meget bra mot alt det dårlige som er ute! Heller 1 time Britney over Danseband!

Rune Rudberg's "Ut mot Havet" for eksempel.

Generelt alt innen Danseband-musikk er "piss".

Det som ligger på Absolute Music, McMusic plater og lignende er 100% møkk i mine ører.

Black Metal har mye dårlig, men det kan ha noe med meg og min metal smak som kanskje ikke er så "Black".

Terror-Core og Speed-Core, det er heslig, mens Hard-Core er ganske heftig.

Mjeh..

Lenke til kommentar
Britney's Toxic kan regnes som meget bra mot alt det dårlige som er ute! Heller 1 time Britney over Danseband!

Rune Rudberg's "Ut mot Havet" for eksempel.

Generelt alt innen Danseband-musikk er "piss".

Det som ligger på Absolute Music, McMusic plater og lignende er 100% møkk i mine ører.

Black Metal har mye dårlig, men det kan ha noe med meg og min metal smak som kanskje ikke er så "Black".

Terror-Core og Speed-Core, det er heslig, mens Hard-Core er ganske heftig.

Mjeh..

Hadde aldri i mitt liv trodd jeg skulle forsvare Rune Rudberg!!!

Men selv patetiske danseband-låter + "Ut mot havet" , for ikke å snakke om Christer Sjögren med "Tio Tusen Røda Rosor" *urk* blir "musikk i mine ører" i forhold til "Toxic" !

Den finnes jo ikke melodiøs, og Lille Frk. Blond gnåler ut av seg i en slags kvasi-falsett, akkompagnert av et anmasende komp....

PS. Har ikke noe i mot BSpears personlig, men det eneste som er igjen av talentet hennes er Sex Appeal... Hun har egentlig en meget bra sangstemme, og er flink til å bruke den... (Når hun får en ordentlig sang å bruke den på..)

Lenke til kommentar

Får fnatt dersom jeg hører noe med "Side brok". Samme hva, det er bare så føkkings dårlig at jeg fatter ikke hvordan de har kommet seg frem i verden.

Ellers er den forrige låten til Maria Mena forferdelig tortur. At det går an å synge så dårlig :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...