Gå til innhold

Verste Sang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk.

Ehmm..nei, da har du ikke hørt mye dj sanger. Har faktisk ikke hørt mange remixer av gamle mesterverk, der artisten heter dj .. noe, kan du nevne noen eksempler?? :roll:

sikter spesielt til replay dancemania serien som gymlæreren torturerer oss med i gymtimene. den stiller lett i klasse med dina, og har slike fine sanger som Down Under - Dj Mind X feat. Men At Work og We Built This City - DJS 4 Life feat. Starship 2003. ellers har jeg aldri blitt positivt overrasket av en slik dj-artist, og har enda til gode å høre noe bra noe. har du en artist å frelse meg med?

Lenke til kommentar
en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk.

Ehmm..nei, da har du ikke hørt mye dj sanger. Har faktisk ikke hørt mange remixer av gamle mesterverk, der artisten heter dj .. noe, kan du nevne noen eksempler?? :roll:

sikter spesielt til replay dancemania serien som gymlæreren torturerer oss med i gymtimene. den stiller lett i klasse med dina, og har slike fine sanger som Down Under - Dj Mind X feat. Men At Work og We Built This City - DJS 4 Life feat. Starship 2003. ellers har jeg aldri blitt positivt overrasket av en slik dj-artist, og har enda til gode å høre noe bra noe. har du en artist å frelse meg med?

Nja, DJ Tiesto, DJ Yahel, DJ Stigma, DJ Quicksilver (oopps.. kopiert noen sanger faktisk), DJ Irene, DJ Aubrey, DJ Bart, DJ Mystik, DJ Jean, DJ Jurgen, DJ Liquid, DJ Kosmonova, DJs@work, DJ Loop, DJ Scribble, DJ Sakin... ja, og mange mange flere. Meget bra! :thumbs:

DJ Sakin :thumbup:

Men den værste må være Las Ketchup sangen, får seriøst vondt i hodet når jeg hører den sangen.. :angry:

(Forresten, ENDA værre å høre den homofile(fakta) presten vår på konfirmasjonsleir synge/danse til den sangen. TORTUR!) :scared:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Rosa Helikopter & Las Ketchup

og

Paradisio - bailando

for å bruke et dårlig uttrykk: "korleis i hulaste kom den seg inn på lista?" :nei:

Ved at kommersiele bedrifter tar makta og propper reklame inn i hodet på folk,

og at folk blir påvirket av den og små grupper med mennesker til og like det,

og mister all dømmekraft:)

Lenke til kommentar

Tjaaa, den verste låta noensinne? hmm.. en vrien nøtt, det der.

Faktisk så tror jeg at jeg med håden på hjertet aldri har likt/sterkt mislikt alt som har havnet på topp20, men den verste låta noen sinne må være noe fra herremannen som kaller seg Juan/Jaun/San/Et eller annet Paul, som høres ut som en gebrokkent engelsktalende inder som sier "shake that thing, miss curry, curry". yrsj og ørsj.

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

det må være verste kjente sag da? ;p

fordi jeg har hørt f.eks mye dårlig metal av ukjente band. noe som grenser til å ikke kalles musikk lenger.

dette gjelder nok alle sjangrer, men det er metal jeg har hørt mest på;p

men det er jo ikke noe vits i å nevne de. derfor blir det tidenes verste kjente sang(er)

Peaches - Rosa Helikoper

Las Ketchup-driten

Aqua - Barbie Girl

kommer ikke på noe annet :hmm:

Lenke til kommentar

Det meste av Sean Paul, spesielt den sangen rasgar prata om. Det tror jeg faktisk er den verste sangen på min liste akkurat nå, helt utrolig plagsom, repetitiv dr**musikk. Det som bekymrer meg mest er at sånne folk klarer å få platekontrakt og tjene til livets opphold av grusomheten... Og at noen faktisk liker musikken. :(

Etterpå kommer alle de andre mest nevnte, rosa helikopter ++.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...