TomWhittaker Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Rosa Helikopter sangen, uten tvil... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk. Ehmm..nei, da har du ikke hørt mye dj sanger. Har faktisk ikke hørt mange remixer av gamle mesterverk, der artisten heter dj .. noe, kan du nevne noen eksempler?? sikter spesielt til replay dancemania serien som gymlæreren torturerer oss med i gymtimene. den stiller lett i klasse med dina, og har slike fine sanger som Down Under - Dj Mind X feat. Men At Work og We Built This City - DJS 4 Life feat. Starship 2003. ellers har jeg aldri blitt positivt overrasket av en slik dj-artist, og har enda til gode å høre noe bra noe. har du en artist å frelse meg med? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) dobbelpost Endret 28. mars 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk. Ehmm..nei, da har du ikke hørt mye dj sanger. Har faktisk ikke hørt mange remixer av gamle mesterverk, der artisten heter dj .. noe, kan du nevne noen eksempler?? sikter spesielt til replay dancemania serien som gymlæreren torturerer oss med i gymtimene. den stiller lett i klasse med dina, og har slike fine sanger som Down Under - Dj Mind X feat. Men At Work og We Built This City - DJS 4 Life feat. Starship 2003. ellers har jeg aldri blitt positivt overrasket av en slik dj-artist, og har enda til gode å høre noe bra noe. har du en artist å frelse meg med? Nja, DJ Tiesto, DJ Yahel, DJ Stigma, DJ Quicksilver (oopps.. kopiert noen sanger faktisk), DJ Irene, DJ Aubrey, DJ Bart, DJ Mystik, DJ Jean, DJ Jurgen, DJ Liquid, DJ Kosmonova, DJs@work, DJ Loop, DJ Scribble, DJ Sakin... ja, og mange mange flere. Meget bra! DJ Sakin Men den værste må være Las Ketchup sangen, får seriøst vondt i hodet når jeg hører den sangen.. (Forresten, ENDA værre å høre den homofile(fakta) presten vår på konfirmasjonsleir synge/danse til den sangen. TORTUR!) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Noen av de sangene jeg bare IKKE klarer å høre på: Dj Bobo - Chihuahua Dj Ötzi - Hey Baby Las Ketchup - the ketcup song Side Brok - 1,2,3,fyre Bønder i kamp - Totengangstamotherfuck Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Cock & Ball Torture - Hver sang (alt er likt) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Helt enig med simenn all musikk det står DJ foran er som regel dårlig. Alle de eksemplene du kom med Crack kan nesten ikke kalles musikk. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Rosa sangen / Raso helicopter ! *spy* Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Rosa Helikopter & Las Ketchup fyf Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Rosa Helikopter & Las Ketchup og Paradisio - bailando for å bruke et dårlig uttrykk: "korleis i hulaste kom den seg inn på lista?" Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Rosa Helikopter & Las Ketchup og Paradisio - bailando for å bruke et dårlig uttrykk: "korleis i hulaste kom den seg inn på lista?" Ved at kommersiele bedrifter tar makta og propper reklame inn i hodet på folk, og at folk blir påvirket av den og små grupper med mennesker til og like det, og mister all dømmekraft:) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tjaaa, den verste låta noensinne? hmm.. en vrien nøtt, det der. Faktisk så tror jeg at jeg med håden på hjertet aldri har likt/sterkt mislikt alt som har havnet på topp20, men den verste låta noen sinne må være noe fra herremannen som kaller seg Juan/Jaun/San/Et eller annet Paul, som høres ut som en gebrokkent engelsktalende inder som sier "shake that thing, miss curry, curry". yrsj og ørsj. Endret 10. mai 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 "Achy Breaky Heart," Billy Ray Cyrus "The Macarena," Los Del Rio "Ice Ice Baby" Vanilla Ice "alt" Mariah Carey "Barbie Girl" Aqua "Shut Up" Black Eyed Peas Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det må være verste kjente sag da? ;p fordi jeg har hørt f.eks mye dårlig metal av ukjente band. noe som grenser til å ikke kalles musikk lenger. dette gjelder nok alle sjangrer, men det er metal jeg har hørt mest på;p men det er jo ikke noe vits i å nevne de. derfor blir det tidenes verste kjente sang(er) Peaches - Rosa Helikoper Las Ketchup-driten Aqua - Barbie Girl kommer ikke på noe annet Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Det meste av Sean Paul, spesielt den sangen rasgar prata om. Det tror jeg faktisk er den verste sangen på min liste akkurat nå, helt utrolig plagsom, repetitiv dr**musikk. Det som bekymrer meg mest er at sånne folk klarer å få platekontrakt og tjene til livets opphold av grusomheten... Og at noen faktisk liker musikken. Etterpå kommer alle de andre mest nevnte, rosa helikopter ++. Endret 27. april 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Down Under - Dj Mind X feat. Men At Work Den er jo dritrå! DJ Bart Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 "Ice Ice Baby" Vanilla Ice syns faktisk den er så dårlig at den bikker over til å bli litt bra igjen. på en litt tragikomisk måte.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ka med "Snus boogie boogie". Må nok være den verste.. Peaches - Rosa HelikoperLas Ketchup-driten Aqua - Barbie Girl urk! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Snus boogie sangen er genial.... Dårlig musikk: Dina eller tine..... med ta på meg eller hva den heter Endret 2. mai 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå