Gå til innhold

Verste Sang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm... verste sangen jeg veit om...

Britney Spears - Toxic

Personlig mener jeg det er en av de beste fra Britney. Den er ikke så ille da. ;)

Den er ikke ille, den er grusom!

De høye lyse delene er jo helt jævlige, høres ut som om noen prøver å voldta ei fele med en rusten og vindskeiv sirkelsag. :cry:

Lenke til kommentar

vel.. alle sangene til anal cunt er helt like.

Hører på anal cunt når jeg er i dårlig humør.

Morsom pop

teksten til: You (Fill In The Blank)

we're so dumb,we've got nothing new to say

we write the same song 30 times a day

about how you're a cunt or you're dumb or you're gay

but we'll keep writing them anyway

You've Got No Friends

[sETH never wrote lyrics for this, HE just faked it.]

Den verste sangen nevnt til nå i denne tråden er chihuahua.. garantert

Endret av snoopafella
Lenke til kommentar

Folk og Røvere - Utadæsjælåplevelse :mad:

Toxic må da være den minst værste låta til Britney gjennom tidene, fatter ikke hvorfor ikke noen andre låter av hu ble nevnt istedet...

velvel... smak og Behag... eller usmak og ubehag.... :roll:

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
nettopp derfor jeg skrev minst værste istedet for beste :)

Tar litt off topic, men hva er det med folk og "værste"? Åhh, sykt som det irriterer meg. Det uttales sikkert "værste", men uansett, det skrives "verste". Greit? ;)

Så var det Toxic igjen, ja Britney er ikke noe, men tror Toxic er den beste etter min mening. Men selvfølgelig foretrekker den dårligste sangen til Weird Al Y. i stedet for den beste til BS.

Lenke til kommentar
vel.. alle sangene til anal cunt er helt like.

Hører på anal cunt når jeg er i dårlig humør.

Morsom pop

Gla'musikk det der ja. :D Men de har faktisk laget en cover-versjon av "American Woman" som er rimlig rå. Mye mer interessant en feks. Lenny Kravitz sin kjedelige utgave ac samme låt.

Lenke til kommentar

Britney Spears - Toxic

Personlig mener jeg det er en av de beste fra Britney. Den er ikke så ille da. ;)

Den hadde jo ikke vært noe popullær uten film videon da... :D

Har kun sett videoen en gang på ztv, ellers har jeg sangen på pc-en.

Lenke til kommentar

Britney Spears - Toxic

Den hadde jo ikke vært noe popullær uten film videon da... :D

Lurer på hva det neste blir. :D

I den neste musikkvideoen hennes skulle hun opprinnelig begå selvmord, men da slengte kritikerne seg fram, og ga regissøren forbud mot dette, siden så mange småjenter "vil være som" Britney. Så de trodde at det da kom til å bli en økning av selvmord blant unge personer. Jaja :p

Lenke til kommentar

en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk.

får nevne hele dina albumet som en sammenhengende reise av tortur og ondskap. alle sangene der er jo like, så det går vel som en sang.

Lenke til kommentar
en grei regel er å være parat med skip knappen hvis det havner "dj" foran artistnavnet. en ganske høy prosent av sangene deres er tvilsomme remixer av gamle mesterverk.

får nevne hele dina albumet som en sammenhengende reise av tortur og ondskap. alle sangene der er jo like, så det går vel som en sang.

"MC" og "feat." er også ord som jeg ikke er så VELDIG glad i :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...