Elyas Machera Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hvilken sang synes du er den styggeste noensinne? Ja, jeg brukte søkefunksjonen, og fant ingenting. Edit: Skrev Jan istedet for Ja Endret 11. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 forstålig, søkefunksjonen er ikke akkurat noe å skryte av... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=211312 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Den handler om styggest_type_musikk da, denne er om styggeste sangen Er en liten forsjell der EDIT: hvis jeg har forstått riktig Endret 22. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 en kan ikke definere den styggeste sangen. jeg kan lage en sang her og nu. Den går i E moll: GAY! © Torgeir Productions. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg lasta ned sangen bare for å kunne spille den, når jeg skal bli skikelig sur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Den handler om styggest_type_musikk da, denne er om styggeste sangen Er en liten forsjell der EDIT: hvis jeg har forstått riktig IMO, kan diskutere det i samme tråd... men men... Rosa Helikopter er en fantastisk utrolig ekstremt uhyggelig stygg sang ja... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Lurer på hvorfor den var så populær en stund. Haha, populær fordi den var stygg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Lurer på hvorfor den var så populær en stund. Haha, populær fordi den var stygg? den var "populær" blant fjortisser! Husk, ting er populært blant fjortisser fordi det er kult og man må følge moten.... ikke fordi sangen/tingen/trenden/whatever er bra... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 JEg glemte å si hva jeg synes er den verste sangen: Dj Bobo: Chihuahua Dj Otizi: Hey Baby Og en Jenny Jensen sang jeg ikke vil si tittelen på, jeg blir kvalm bare av å tenke på den... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Dj Otizi: Hey Baby Neida, den er ikke så ille den da. Men den er ikke så bra heller, da... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Den Las Ketchup-sangen som var så populær en stund! Har aldri (les: ALDRI) likt den sangen! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Dj Otizi: Hey Baby Neida, den er ikke så ille den da. Men den er ikke så bra heller, da... Jo, den sangen er helt tragisk. Ingen kan argumentere mot det, man kan heller ikke bruke ordtak som "Smaken er som baken". Det blir bare for dumt, sangen er kvalm. Forresten, har dere sett musikkvideoen? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) "Ut mot havet" med Rune Rudberg. Jeg trodde en periode jeg var gal som ikke likte den fordi alle andre virket å gjøre det. Hva som helst med Sputnik.. Ditto med "De syngende husmødre". Jeg ble tvunget til å spille den på radio som tekniker. Sårene har ennå ikke grodd helt. Endret 24. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tøffe, kule guttegærne jenter... :-S SMERTE Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tine - Vil Ha Deg : rett og slett fordi den er dubba i følge VG! Dvs at hun ikke synger selv, og at den ellers er bare en søppel sang. Samme med "Dina" sangene. stikkord : Jeg, deg , meg , seg osv osv. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Lurer på hvorfor den var så populær en stund. Haha, populær fordi den var stygg? den var "populær" blant fjortisser! Husk, ting er populært blant fjortisser fordi det er kult og man må følge moten.... ikke fordi sangen/tingen/trenden/whatever er bra... ÜberWord! Men det finnes noen heldigvis noen hederlige unntak. Hmmm... verste sangen jeg veit om... Britney Spears - Toxic eller kanskje... Janis Joplin - Mercedes Benz Jeg hater stemmen til Janis Joplin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå