aklla Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg trenger litt hjelp her jeg har fått funnet ett script, men jeg vet ikke åssen språk det er i, kan noen si hvilke språk det scriptet under er? [Unattended] Filesystem = "ConvertNTFS" TargetPath = "Winnt" UnattendMode = "FullUnattended" [GuiUnattended] AdminPassword = "Password" AutoLogon = "YES" AutoLogonCount = "1" TimeZone = "004" [UserData] ComputerName = "COMPUTER_NAME" FullName = "Your User Name" OrgName = "Your Organization Name" [Display] VRefresh = "75" BitsPerPel = "8" XResolution = "800" YResolution = "600" [Networking] [Identification] DomainAdmin = "Accountname" DomainAdminPassword = "Password" JoinDomain = "Domainname" [NetAdapters] ; In this example, there are two network adapters, Adapter01 ; and Adapter02. Note that the adapter specified here as 01 is not ; always local area network (LAN) connection 1 in the user interface. Adapter01 = "params.Adapter01" Adapter02 = "params.Adapter02" [params.Adapter01] ; Specifies which adapter is number one. Note that the InfID key ; must match a valid PNP ID in the system. For example, a valid ; PNP ID might look like the following: InfID = "pci\ven_0e11&dev_ae32" InfID = "Your_PNP_ID_for_Adapter01" ; If you have two cards with the same PnP ID, you can specify the MAC ; address of each network adapter with the NetCardAddress value. [params.Adapter02] ; Specifies which adapter is number two. Note that the InfID key;must ; match a valid PNP ID in the system. For example, a valid PNP ID ; might look as follows: InfID = "pci\ven_8086&dev_1229&subsys_00018086" InfID = "Your_PNP_ID_for_Adapter02" [NetProtocols] ; Installs only the TCP/IP protocol. MS_TCPIP = "params.MS_TCPIP" [params.MS_TCPIP] ; This section configures the TCP/IP properties. AdapterSections = "params.MS_TCPIP.Adapter01, params.MS_TCPIP.Adapter02" [params.MS_TCPIP.Adapter01] ; Adapter01 uses DHCP server information. SpecificTo = "Adapter01" DHCP = "YES" WINS = "YES" [params.MS_TCPIP.Adapter02] ; Adapter02 uses static TCP/IP configuration. SpecificTo = "Adapter02" IPAddress = "1.1.1.1" SubnetMask = "255.255.248.0" DefaultGateway = "2.2.2.2" DHCP = "NO" WINS = "NO" [NetClients] ; Installs the Client for Microsoft Networks. MS_MSClient = "params.MS_MSClient" [params.MS_MSClient] [NetServices] ; Install File and Print services. MS_Server = "params.MS_Server" [Data] ; These keys are required when initiating an unattended installation ; from the CD-ROM AutoPartition = "1" MsDosInitiated = "0" UnattendedInstall = "YES" Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Syntes dette ser mer ut som en config fil jeg Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Syntes dette ser mer ut som en config fil jeg enig. det der er bare en opplisting av egenskaper, og utfører ingenting selv slik jeg ser det. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg tror det er en scriptfil til "unattended"/ubemannet installasjon av win2000 (?) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 det er en "ubemannet" installasjon av w2k ja.. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det er "svar" på de spørsmålene som kommer opp under installasjonsveiviseren. Ler mer her http://www.mcmcse.com/win2k/guides/unattend.shtml (første treff i google... ) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Den bare gir parameter til et annet program (installasjonsprogram) Det er ikke et script da det bare definerer verdier for et minne området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå