EasyRaider Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis du ikke kan gå opp i pris, tror jeg det er lurere å gå ned til AMD XP2800+ og legge litt ekstra i skjermkortet. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 du har nok rett i det ja.. tror jeg får grave dypere i pengebingen. er veldig innstilt på pentium nå. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Strangecolorblue, hwb.no kan bygge maskinen for deg veldig billig. De har også tilbud på ferdige maskiner som egner seg bra for gaming. er det bare å sette sammen et oppsett og be de bygge det for deg?? hva skal de ha for det då??? Ikke mye tror jeg. Det er ihvertfall mye billigere enn komplett. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du bør gå for Radeon 9800 Pro. Dette skjermkortet er med helt i toppsjiktet og koster veldig lite. Et knallkjøp, spør du meg. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 mener du powercolor radeon 9800 pro? det koster 2050,. på komplett.no. Så er det ett som heter sapphire. hva er forskjellen??? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ingen forskjell, de har samme vifte, alt er likt, untatt logo, og noen andre helt ubetydelige ting Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 hvorfor ikke prescott?? Jeg anbefaler at du leser dette først: http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000301 og dette: http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000315 Hvis valget står mellom Athlon 64 og Prescott er valget veldig enkelt for øyeblikket: Athlon 64 som er helt klart best på spill. Dessuten kommer Far Cry 64-bit versjon ut snart også Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 takk for tipset, snorreh. du har et godt poeng. men amd64 kommer jo på ny socket snart? vet ikke om jeg klarer å vente Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 takk for tipset, snorreh. du har et godt poeng. men amd64 kommer jo på ny socket snart? vet ikke om jeg klarer å vente Athlon 64 vil komme i to versjoner fremover hvorav trolig 939 har mest fremtid. Når det er sagt så kommer Prescott også i ny sokkel om ikke så lenge så da er du like langt. Lenke til kommentar
linser Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 okay her er et tips,, jeg kjøpte nylig en amd maskin jeg satet sammen selv,, der var det bare trøbbel,, amd er varmere , går ikke ann og klokke opp mye i forhold til pentium, og amd er mere ustabil,, hadde jeg vert deg så drit i amd,, velg pentium 4 det skal jeg ivertfal,,, så til sjermkortet,, IKKE velg radeon 9600 ,, naboen har et slikt kort,, det er treeeeeeeegt,, velger du radeon 9800 PRO så kan du med enkle skritt oppgradere den til 9800XT bare ved og flashe bios,, altså bytte ut biosen sin firmware,, så en link et sted , men husker ikke hvor den var sil slik flashing,,, men er du interesert så si ifra så skal jeg finne linken,, uansett, 9800 er veldig bra mens 9800 pro er bedre,, hadde det ikke hvert på pengene det sto så ville jeg ha valgt 9800xt siden de har 256 meg ram , men det er lit bortkastet,, broren min har powercollor 9800 pro 128 meg , sjermkortet hans er omtrent like raskt som mit nåverende sjermkort (hercules 3d prophet radeon 9800XT 256 meg) det som er kult er at radeon er best.. her er en sammenligning,,, det raskeste gef kortet 5950 ultra med 265 meg ram er treigere og får mindre poeng i 3d mark enn radeon 9800 pro med 128 meg , det er lit kult da...men hva du enn gjør på hovedkortfronten IKKE KJØP DFI LANPARTY NF2 ULTRA revb.... stikkordet her er DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!.... har 2 stykker selv og begge er det bare tull med,, nei,, alt annet enn dfi Lenke til kommentar
Pin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 strangebluecolor: 1 tips, se bort fra posten over denne, useriøst og lite begrunnet. Hør heller på de litt mere erfarene som begrunner postene sine. Jeg skal ikke begrunne mitt tips fordi jeg skal legge meg nå, men raskt samenfattet. billigst/mest for pengene: AMD XP litt dyrer/litt mere ytelse: Intel northwood best ytelse/bør vente på socket 939: AMD 64 Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg går sannsynligvis for intel northwood. Noen som vet når vi kan vente å få hovedkort med pci express? kommer det skjermkort for dette i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hmm ingen har egentlig svart på det han sourte om og jeg lurer på det samme hvem av desse to har BEST ytelse uansett pris inte p4 3.2 ghz 800 bus amd 64 3.2 ghz amd athlon xp 3.2 ghz plz svar meg skall kjøpe ny pc skjønner dere Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 En trenger ikke 64 bit før longhorn kommer.. da det er longhorn som støtter disse programene, Altså innen longhorn kommer må du oppgraderer Igjen uansett. 2005-2006.,.. Ville gått for P4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Litt feil det der, Windows XP kommer i en 64-bit edition. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 har kommet frem til det, jeg også. det blir pentium4 northwood. Nå står valget mellom hardwarebutikken(hwb.no) og komplett.no. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) HWB http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=176 Endret 23. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 okay her er et tips,, jeg kjøpte nylig en amd maskin jeg satet sammen selv,, der var det bare trøbbel,, amd er varmere , går ikke ann og klokke opp mye i forhold til pentium, og amd er mere ustabil,, hadde jeg vert deg så drit i amd,, velg pentium 4 det skal jeg ivertfal,,, så til sjermkortet,, IKKE velg radeon 9600 ,, naboen har et slikt kort,, det er treeeeeeeegt,, velger du radeon 9800 PRO så kan du med enkle skritt oppgradere den til 9800XT bare ved og flashe bios,, altså bytte ut biosen sin firmware,, så en link et sted , men husker ikke hvor den var sil slik flashing,,, men er du interesert så si ifra så skal jeg finne linken,, uansett, 9800 er veldig bra mens 9800 pro er bedre,, hadde det ikke hvert på pengene det sto så ville jeg ha valgt 9800xt siden de har 256 meg ram , men det er lit bortkastet,, broren min har powercollor 9800 pro 128 meg , sjermkortet hans er omtrent like raskt som mit nåverende sjermkort (hercules 3d prophet radeon 9800XT 256 meg) det som er kult er at radeon er best.. her er en sammenligning,,, det raskeste gef kortet 5950 ultra med 265 meg ram er treigere og får mindre poeng i 3d mark enn radeon 9800 pro med 128 meg , det er lit kult da...men hva du enn gjør på hovedkortfronten IKKE KJØP DFI LANPARTY NF2 ULTRA revb.... stikkordet her er DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!.... har 2 stykker selv og begge er det bare tull med,, nei,, alt annet enn dfi Mest surrete jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå