Bushnell Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg har en 5210 telefon, før så måtte jeg skrive inn en sikkerhets kode hver gang jeg slo på telefonen i stedet for pin kode, men så var det så att en venn av meg skreiv inn koden sånn ca 30 ganger feil. å når jeg skriver inn koden står det att det er feil kode, er det mulig å "formatere" telefonen sånn att fabrikk innstillingene kommer tilbake? for jeg har rett å slett ikke peiling på hva den nye sikkerhetskoden er. har prøvd 12345 som er standar for nokia elns Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Serviceverksteder fikser slikt, får du regning, gi den til den gode kameraten din Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 hehe. det er selvsagt en mulighet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Serviceverksteder fikser slikt, får du regning, gi den til den gode kameraten din Høres ut som en lur ting, gjør det Har du prøvd å slå telefonen i hodet på kammeraten din. Tror ikke det hjelper, men du vil jo få litt glede ut av det Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har du prøvd en puk-kode?Ikke sikkert det går,men bare for å prøve,slik at det ikke er uprøvd. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Var det PUK koden du skrev inn før, istedenfor for PIN koden ? I såfall er det litt merkelig, for det er PUK koden du må taste inn hvis PIN koden er tastet inn feil x antall ganger. Endret 22. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 nei det var en sikkerhetskode av no slag, ikke den samme som den jeg skal skrive in for å gjennopprette fabrikk instillinger. vet ikke helt hvorfor jeg måtte skrive inn den hver gang jeg slo på telefonen, var bare sånn plutselig en gang å den koden var på 5 siffer. men kan prøve med puk kode når jeg kommer hjem. men jeg får brukt sim kortet i andre telefoner da så det er bare selve telefonen som er sperret Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 At du må slå låsekode hver gang kan være sikkerhetsinnstillinger du kan ha aktivert på din mob,på min(6600)kan jeg gjøre det,legge inn en låsekode,men jeg kjenner ikke noe til din mob er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå