goggys Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jge har en gammel pc som jeg ikke får solgt og jeg vet ikke hav jeg skal bruke den til. Det er en amd xp 2200 me msi k7n2 hovedkort 20gb harddisk gforce 4 mx 460 grafikkkort. Hva kan jeg bruke denne til? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Selge, reserve-pc, HTPC eller server. mulighetene er mange. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Inviter folk på besøk og spill gamle spill i nettverk. Evt, sett i et radeon 9600 og spill litt nyere spill. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Filserver (FTP), enkelt og greit. Kjøp harddisker og fyr i vei! Endret 22. mars 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
inSain Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 send den til meg kan ver kjekt å ha som server til diverse ting. er vel ikke så vanskli å få selt den? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kan ikke skjønne at den der skulle være umulig å få solgt, såframt du ikke overpriser den. Uansett, den er ikke verdt så veldig mye, så installer linux på den og lær deg linux. (hvis du ikke har erfaringer det allerede). Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jge har en gammel pc som jeg ikke får solgt og jeg vet ikke hav jeg skal bruke den til. Det er en amd xp 2200 me msi k7n2 hovedkort 20gb harddisk gforce 4 mx 460 grafikkkort. Hva kan jeg bruke denne til? Det skal da gå fint å selge denne til folk i familien din som ikke har peil på pc og bare trenger en billig en for å få litt erfaring? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Gi den til meg. Jeg har en AMD XP1600+ til daglig bruk, og om du virkelig ikke vet hva du skal gjøre med en sånn maskin, så... Så fortjener du jo nesten egentlig ikke å ha den. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ...og det er vel ikke akkurat som om XP2200+ er DÅRLIG, er det vel?! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Oi. Dobbel. Endret 22. mars 2004 av the_ruthless Lenke til kommentar
goggys Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 satte inn anonse til 1500, Men det var ingen som ville kjøpe den. Xp 2200 er bra det. Lurer på om jeg skal kjøre en ftp server på den. Hvor kan jeg finne en guide til å lage ftp server? Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 lol enkelt en ftp server settes opp med enten å innstallere iis fra microsoft vis du kjører en versjon av windows. i linux så er det allerede innebygd. vis ikke skaff deg en ftp server jeg anbefaler bullet prof enkel og kjap å sette opp funker med det fleste ftp programmer og meget brukervenlig hvordan sette opp en ftp server bare å følge bruks anvisningen til ett tredje parts software hovedsaklig er en ftp server brukere og deres passord området dem har tilgang til upload download osv hva dem har lov til å gjøre der Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 * Filserver for hjemmenettverket ditt * Stue-PC for avspilling av film og musikk * Brannmur * reservePC Evt. prøv å selg den andre plasser enn her på bruktmarkedet eller til en lavere pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå