Gå til innhold

Feil ved installasjon av Western Digital 250gb

Anbefalte innlegg

God morgen!

Kjøpte en 250gb Western Digital S-ATA disk fra komplett.no som en kompis av meg monterte for meg(fordi jeg ikke har så mye peil på s-ata)

Etter noen uker formaterte harddisken men fikk feil ved intsallasjon av driverne :dontgetit: Feilmelding: "Det oppstod et problem under innstallasjonen av denne maskin varen ! RAID- Controller > Det oppstod en feil under innstallasjonen av enheten. Ugyldig data." Jeg har prøvd nesten alt som kan gjøres for at den skal funnke. Testet begge s-ata portene, flasha bios, og en kompis prøvde den i pc`n hans, men det gikk heller ikke. Er harddisken defekt?

Vær så snill å hjelp meg! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kansje en fordel å legge inn S-ATA RAID drivere...

Kan du gå litt nærmere inn på det?

SATA RAID drivere? Har ikke så mye peiling på dette, så hvis du kunne funnet url til driverne hadde jeg blitt veldig takknemelig :yes:

Lenke til kommentar
Kansje en fordel å legge inn S-ATA RAID drivere...

Kan du gå litt nærmere inn på det?

SATA RAID drivere? Har ikke så mye peiling på dette, så hvis du kunne funnet url til driverne hadde jeg blitt veldig takknemelig :yes:

Litt vanskelig siden du ikke nevner hvilket HK du har.

S-ATA RAID drivere ligger på produsentens hjemmeside.

Under nyinstallering av Windows på denne HD'en så må du trykke "F6" for å legge til driverene under innstallasjonen (de skal kopieres over på diskett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...