Gå til innhold

Sharon, verdens mest idiotiske menneske?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen er terrorist. Han er ikke en hvilken som helst rullestolbruker. I prinsippet er det ingen forskjell på Yassin og bin Laden.

Nå er det vel strengt tatt ingen forskjell på Yassin, Laden eller Sharon. Det eneste som skiller er hvordan de legitimerer sine angrep. Noen bruker Gud mens andre bruker statsmakt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Ja ja, så nå har palestinere fått seg en martyr.

Ser imidlertidig ut som det ikke har hatt noen voldsomme effekter.

Jeg vet ikke så mye om Yassin, men jeg kan tenke meg at med han vekke så er det en mindre person som står i veien for å lage en fredsavtale, siden Hamas og Arafat ikke vil at Israel skal eksistere.

For å løse konflikten, må man bli enige om at begge parter har rett til å eksistere og at de må enten bo sammen på landet, eller så må de bli enige om landsfordelingen...

Eller kanskje vi burde heller bare jevne hele området med jorden og få en frisk start... :D

Lenke til kommentar

Så nettopp debatten på Standpunkt på NRK1. FrPs utenrikspolitiske talsmann beviste partiets totale malplassering i alle politiske spørsmål som ikke er lavmål - fyren var totalt på jordet, og ble så grundig satt på plass av Stanghelle og Willoch, at det var flaut.

I programmet spurte man seerne (telefoninnringningsspørsmål), om: "Var det rikitg å ta livet av Yasin?". Jeg mener dette er uhørt. Er det menneskeliv så lite verdt, at man skal begynne å diskutere om DU eller JEG ville gjort det samme. NRK har skuffet meg her, for makan til respektløshet overfor menneskeliv har jeg sjelden sett. Uansett hva denne personen har stått for, skal man synke ned på hans nivå?

Willoch har snudd de siste årene, og tar et svært fornuftig standpunkt i debatten.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Eller kanskje vi burde heller bare jevne hele området med jorden og få en frisk start... :D

Du får min stemme ihvertfall :thumbs:

Eneste måten å få fred der nede på, er å jevne det med jorden. Kommer aldri til å bli noen vennskap mellom Palestinere å Jøder ihvertfall, det er helt sikkert..........

Lenke til kommentar

Slutter de ikke å krangle snart kler jeg meg ut som buddha, ###### <-den onde fyren jeg ikke får skrive navnet på eller odin og vandrer litt rundt i Jerusalem. De burde nok skremme de langt avsted.

Så kanskje litt on-topic: Dette må være det dummeste trekket jeg noen gang har sett. Nå kommer garantert hevnaksjoner, israel kakker den neste lederen, hevnaksjoner, israel kakker igjen, hevn, kakk, hevn, kakk, hevn, kakk, osv.

Ser nå svært mørkt på situasjonen i midtøsten.

Kan vi få lov til å skrive s-a-t-a-n i P&R? Det er jo snakk om religion.

Endret av The_evil_blue_toad
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var bra at de drepte ham, faktisk var det ganske fælt, men[b/]det palestinerne gjør, å si at "Tenk å drepe en gammel mann i rullestol!", blir helt feil. Han er jo like fæl allikevel. Faktisk synes jeg det er bedre å drepe en gammel mann i rullestol som snart skal dø, enn å drepe en mann i sin beste alder. Han skal jo snart dø allikevel. Ikke at jeg egentlig mener det gjør det noe særlig bedre, men det blir feil å bruke det som argument...

Lenke til kommentar
Ja ja, så nå har palestinere fått seg en martyr.

Ser imidlertidig ut som det ikke har hatt noen voldsomme effekter.

Jeg vet ikke så mye om Yassin, men jeg kan tenke meg at med han vekke så er det en mindre person som står i veien for å lage en fredsavtale, siden Hamas og Arafat ikke vil at Israel skal eksistere.

For å løse konflikten, må man bli enige om at begge parter har rett til å eksistere og at de må enten bo sammen på landet, eller så må de bli enige om landsfordelingen...

Poenget er at nå støtter også flere av palistinerene Hamas sin voldlige linje mot Israel.

Når Arafat som prøver å få til en fredelig løsning, mer enn hamas ihvertfall, ikke har noe makt og praktisk talt blir holdt fanget. Så likviderer Israel en åndelig Hamas-leder, noe som er ULOVLIG, er det da så rart at Hamas får støtte?

Lenke til kommentar

Drepe en lam olding i rullestol (uten lov og dom) med raketter skutt fra et helikopter (israel har apache og cobra-helikoptere) bygd for å stoppe tankser, kom igjen, feigheten kjenner ingen grenser. MAO, PANSERbrytende raketter mot en fyr i rullestol......tsktktsk, antisemitisme er ikke no negativt lenger

Jacob

Lenke til kommentar

Jeg fikk helt frysninger når jeg så Kåre Kristiansen på holmgang i kveld,det er slike personer som gjør at man ikke finner noen løsning på konflikten.

Kan heller ikke fatte at land som USA(Sorry at jeg dro de med) ikke klarer å koble sammenhengen mellom slike hendelser som Israel utfører, og terrorisme utført av islamske grupper.

Så mye mer kunne blitt gjort i "krigen mot terror" hadde man brukt sunt bondevett istedet for våpen.

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...