Gevency Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sharon har akkurat gjort Yassin til en martyr i 100 år framover.... Hipp hurra for Sharon, not... Måte høyremakter få slutt på denne dritten før hele verden går under.... Nå må alle religiøse mennesker hakke seg ned noen hakk, og leve i fred. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Vet ikke hva jeg skal si. Alt håp er ute for fred i den regionen der. Israel sier de har tatt ut den største trusselen mot fred i midtøsten. Dette er ukorrekt. Angrep som dette er den største trusselen mot freden. Likeså er hevnaksjonene fra Hamas. Israelerne som sier at dette var for fred, og faktisk mener det, kan ikke være særlig intelligente. Endret 22. mars 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
OeO Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 - Sharon har åpnet ****** porter, og ingen ting vil stoppe oss i å kappe hodet av ham, heter det i en uttalelse fra Hamas. Ifølge Sharons sin tenkemåte har de nå rett til å drepe han. Lenke til kommentar
farke Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Å, Sharon visste nok godt hva han gjorde. Jeg tipper han vil ha en økning i antall selvmordsbombere for å rettferdiggjøre nye tiltak mot palestinerne. Håper bare at han biter over mer enn han kan tygge... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 uff, dette kommer nok til å ende i blodbad. Er stygt redd for at det kommer til å legge alt som ligner på fredsløsninger i grus. Vi går en mørk fremtid i møte Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 skulle spere av israel og palestina i 20 så kan vi se hvordan det er da. enten har de funnet en løsnig ellers er alle døde. nå begynner jeg å bli lei av alle de folka og den dumme krigen der Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 skulle spere av israel og palestina i 20 så kan vi se hvordan det er da. enten har de funnet en løsnig ellers er alle døde. nå begynner jeg å bli lei av alle de folka og den dumme krigen der En sånn konflikt kan ikke overses. Den skaper ustabilitet i hele midtøsten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Dem har kranglet siden tidenes morgen så ikke noe nytt akkurat Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Å nei, Hamas sin sjefsideolog er død. Midtøstens Himmler er drept! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Å nei, Hamas sin sjefsideolog er død. Midtøstens Himmler er drept! Like lure og gjennomtenkte kommentarer som vanlig? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Og dette skal få israelerne til å få det tryggere?.....I don't think so Dette er bare en ny omdreining på hatspiralen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ikke det at det hjelper å drepe det dyret men det må sikkert føles godt etter alle de selvmords bombere det dyret uten stemme sendte mot israel. 1 asshole less in this world but 5 more borned. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Man kan lure på hva som er galt der nede... Hvis jeg var en eller annen mektig statsleder(Noe dere skal prise dere alle lykkelige for at jeg ikke er) ville jeg sikkert ha mista tålmodigheten og gitt både Hamas og Israel bedre våpen så de kunne slakte ned hverandre... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jaaaa... Vell, dette ender aldri, de kommer til å drepe hverandre i hytt og pine fra nå av. Det største problemet er hvis noen av de begynner å trekke med seg "resten av verden"... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Å nei, Hamas sin sjefsideolog er død. Midtøstens Himmler er drept! Jeg tror ikke du vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FiskePinnen vet nok det. Å få drept en tulling av en ekstremist som ham, åndelig leder kallte de ham vel, tror jeg kan bli et ledd i en fredsavtale. Et nyttig skritt er tatt. dessuten, denne fyren så ikke HEEEEEEEEEEEELT oppvakt ut.,.. Ville nok dødd om et par år uansett. Så hvorfor disse voldelige muslimene skal ta så hardt på det, det skjønner ikke jeg. Men jeg er Israel-venn, mulig er jeg også partisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 FiskePinnen vet nok det. Å få drept en tulling av en ekstremist som ham, åndelig leder kallte de ham vel, tror jeg kan bli et ledd i en fredsavtale. Et nyttig skritt er tatt. dessuten, denne fyren så ikke HEEEEEEEEEEEELT oppvakt ut.,.. Ville nok dødd om et par år uansett. Så hvorfor disse voldelige muslimene skal ta så hardt på det, det skjønner ikke jeg. Men jeg er Israel-venn, mulig er jeg også partisk. ... og han her vet GARANTERT ikke hva han snakker om. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 dessuten, denne fyren så ikke HEEEEEEEEEEEELT oppvakt ut.,.. Ville nok dødd om et par år uansett. Så hvorfor disse voldelige muslimene skal ta så hardt på det, det skjønner ikke jeg. Nettopp derfor var det idioti å drepe ham! Kunne venta noen år og naturen ville tatt hånd om saken. Nå får Israel en veldig kortvarig "hevn", men har også skapt en martyr og provosert palestinerne helt unødvendig. Det er smart å tenke litt lengre enn 1 skritt av ganga. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ikke det at det hjelper å drepe det dyret men det må sikkert føles godt etter alle de selvmords bombere det dyret uten stemme sendte mot israel. 1 asshole less in this world but 5 more borned. Denne hvenen hjalp vel egentlig bare "dyret", som du kaller ham, med å sende ut enda flere selvmordsbombere mot Israel. Eneste måten vold løser noe er hvis den andre parten blir utryddet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sharon gir jødehat en ny betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå