Gå til innhold

Sharon, verdens mest idiotiske menneske?

Anbefalte innlegg

Sharon har akkurat gjort Yassin til en martyr i 100 år framover....

Hipp hurra for Sharon, not...

Måte høyremakter få slutt på denne dritten før hele verden går under....

Nå må alle religiøse mennesker hakke seg ned noen hakk, og leve i fred.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva jeg skal si. Alt håp er ute for fred i den regionen der.

Israel sier de har tatt ut den største trusselen mot fred i midtøsten. Dette er ukorrekt. Angrep som dette er den største trusselen mot freden. Likeså er hevnaksjonene fra Hamas.

Israelerne som sier at dette var for fred, og faktisk mener det, kan ikke være særlig intelligente.

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar
skulle spere av israel og palestina i 20 så kan vi se hvordan det er da. enten har de funnet en løsnig ellers er alle døde.

nå begynner jeg å bli lei av alle de folka og den dumme krigen der :wallbash:

En sånn konflikt kan ikke overses. Den skaper ustabilitet i hele midtøsten.

Lenke til kommentar

FiskePinnen vet nok det. Å få drept en tulling av en ekstremist som ham, åndelig leder kallte de ham vel, tror jeg kan bli et ledd i en fredsavtale. Et nyttig skritt er tatt.

dessuten, denne fyren så ikke HEEEEEEEEEEEELT oppvakt ut.,.. Ville nok dødd om et par år uansett. Så hvorfor disse voldelige muslimene skal ta så hardt på det, det skjønner ikke jeg.

Men jeg er Israel-venn, mulig er jeg også partisk.

Lenke til kommentar
FiskePinnen vet nok det. Å få drept en tulling av en ekstremist som ham, åndelig leder kallte de ham vel, tror jeg kan bli et ledd i en fredsavtale. Et nyttig skritt er tatt.

dessuten, denne fyren så ikke HEEEEEEEEEEEELT oppvakt ut.,.. Ville nok dødd om et par år uansett. Så hvorfor disse voldelige muslimene skal ta så hardt på det, det skjønner ikke jeg.

Men jeg er Israel-venn, mulig er jeg også partisk.

... og han her vet GARANTERT ikke hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Nettopp derfor var det idioti å drepe ham! Kunne venta noen år og naturen ville tatt hånd om saken. Nå får Israel en veldig kortvarig "hevn", men har også skapt en martyr og provosert palestinerne helt unødvendig.

Det er smart å tenke litt lengre enn 1 skritt av ganga.

Lenke til kommentar
Ikke det at det hjelper å drepe det dyret men det må sikkert føles godt etter alle de selvmords bombere det dyret uten stemme sendte mot israel.

1 asshole less in this world but 5 more borned.

Denne hvenen hjalp vel egentlig bare "dyret", som du kaller ham, med å sende ut enda flere selvmordsbombere mot Israel.

Eneste måten vold løser noe er hvis den andre parten blir utryddet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...