Gå til innhold

Beste ( alkohol- ) rus musikk?

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker relativt lite(så jeg er kanskje feil mann til å svare på dette), men hvis det er noe som er drikkemusikk så må det være Slayer. Såg dem på Hove, eneste metallkonsert jeg har vært på der det var mer ølglass i været enn horn.

Ellers så vil jeg tro Flogging Molly også er passende.

Lenke til kommentar

Det kommer jo uansett 100% an på HVEM man drikker sammen med. Spør du en flokk rødruss i mai svarer de "DEN DER RUSSESANGEN TIL BOOMBLASTER SOM DE LAGA FOR RUSSEFEIRINGA! DEN DER TRANCE-GREIA VETTØ HØRT DEN PÅ PETRE!"

Spør du rockere svarer de alt fra Metallica til Irsk folkemusikk. Tror ikke det finnes en type musikk bare laget for å drikke. Fordi boomblaster-folka vil ikke like irske drikkelåter, eller Jokke og Valentinerne sine ølsanger noe bedre uansett. De VIL ha dårlig techno-trance-helvete.

Spill Rosa Helikopter så er det bare "WOOHOOOO YEEEAAHHHH"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Spør du rockere svarer de alt fra Metallica til Irsk folkemusikk. Tror ikke det finnes en type musikk bare laget for å drikke. Fordi boomblaster-folka vil ikke like irske drikkelåter, eller Jokke og Valentinerne sine ølsanger noe bedre uansett. De VIL ha dårlig techno-trance-helvete.

Spill Rosa Helikopter så er det bare "WOOHOOOO YEEEAAHHHH"

Det kommer rett og slett an på hvordan man fester og hvem man fester med. Jeg kan ikke fordra den musikken du beskriver til vanlig, men det er jo utmerket å feste til. Jokke er fantastisk å drikke til, men da må man drikke med de rette folka. Alle i min omgangskrets foretrekker technoskvipet, og blir det fest av det, klager jeg ikke. Og så er det jo mye lettere å tolerere i beruset tilstand, og det fenger gjerne til de grader. "Gutta" med Jokke er riktignok fast vorspiellåt, og løfter stemningen til taket når man drar i gang allsang. Så lenge ikke jenter slipper til spilleren, da bytter de gjerne til techno akkurat idet klimakset kommer.

Dette gjelder nå bare min faste omgangskrets, har festet med folk som foretrekker musikk med instrumenter, og det blir ikke nødvendigvis mer eller mindre liv av det. Rett musikk til rett tid, rett og slett. Selv om jeg ikke liker musikken skal jeg ikke bitche så lenge den fungerer til sitt formål; nemlig å få opp stemningen.

Lenke til kommentar

Jeg satt på et diskotek på nyttårsaften og hata musikken så intenst (sammen med 3 andre som var dratt dit fordi man "skal" dit på nyttårsaften). Det var bare remixer av Britney og boney M og whatnot. Jeg bare klarer ikke kose meg når jeg ikke takler musikken i det hele og det store. Da blir jeg bare grinete, med mindre jeg har noen andre der som hater det like mye. Da blir det litt artig å kommentere musikken og se på folk som danser latterlig dårlig. Den drar stemningen MIN rett i gulvet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det kommer jo uansett 100% an på HVEM man drikker sammen med. Spør du en flokk rødruss i mai svarer de "DEN DER RUSSESANGEN TIL BOOMBLASTER SOM DE LAGA FOR RUSSEFEIRINGA! DEN DER TRANCE-GREIA VETTØ HØRT DEN PÅ PETRE!"

Vil bare si at russekullet mitt (og nabobyens russekull) hadde Flogging Molly som gjenganger, noe som alle likte, og det var i fjor. Skal derimot ikke si at personene man er sammen med ikke påvirker hva man hører på på fest, for det gjør det jo. Men det er ingen regel uten unntak

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...