N_M_V Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Amused To Death, m/Roger Waters anbefales ! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Tja... å lytte til Jefferson Airplane's klassiker "White Rabbit" når man er god og sløv gjør en ikke mindre paranoid. Pink Floyd er seff bra, men alle vet vel at Division Bell er det dårligste fra den fronten (inkludert soundtracket til "More" og Obscured by Clouds)? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ingenting er som Jokke Og Velentinerne - Prisen For Popen. Den er bare genial. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 DA kjøyrer me Pink floyds Umma gumma Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Flogging Molly - Saltydog Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Blir helt syk i hodet av System of a Down, Slipknot, Apex Twin+Spit>40% På sommeren og utefester er det også populært med beatles og spesielt beachboys. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Manowar er er vel den musikken som spinner mest her når jeg har fest Kunne ikke tenke meg å høre på så mye anneen musikk når jeg tar meg liten "luring" Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Billig tekno burde vel være ålreit musikk når man er drita. Da kan man enten stå og humpe opp og ned, eller slå hodet i veggen i takt med musikken. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Billig tekno burde vel være ålreit musikk når man er drita. Da kan man enten stå og humpe opp og ned, eller slå hodet i veggen i takt med musikken. Eg blir kvalm av billig techno! Og forbanna på at vi lever i et univers som faktisk legger de fysiske lover til rette for at det skal være mulig å lage slik musikk! Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Synes Raga Rockers og Øl er en fin kombinasjon. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 There Ain't no party like a Alcoholic PARTY!!!! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 80-talls speedcoreheltene (kjapp hardcorepunk) Gang Greens "Alcohol" er selvskreven. Dudes, selv Metallica har covra den! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 All min musikk er like bra med eller uten rusmidler. Såklart blir det en ekstra god opplevelse i kroppen når du kombinerer med pils eller sterkere. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg har ikke erfaring med det selv, og vil nødig få det, men Neil Young's Everybody Knows This Is Nowhere fra 1969 skal visstnok være bra å høre på når man røyker fjon :!: den skiva er forøvrig en av mine favoritter fra Neiler'n. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) There Ain't no party like a Alcoholic PARTY!!!! Du bumber en tråd fra mars 2002 for å skrive det der? Endret 9. januar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå