Windoge Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg lurer på en ting. For 4 måneder siden bytta jeg fra Telenor til Kvalito. Dette gjorde jeg på grunn av at Kvalito hadde fine priser og ingen kvote. Nå hører jeg at Telenor har gratis påfylling i tilegg til 30GB kvote for 549,- kr pr måned. Noe som interesserer meg. Spørsmålet er, kan jeg bytte fra Kvalito til Telenor gratis? Jeg fikk bytte fra Telenor til Kvalito GRATIS for 4 måneder siden uten å måtte bytte modem. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvilken avdeling av kvalito tegnet du kontrakt med? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Hvilken avdeling av kvalito tegnet du kontrakt med? Det er jeg faktisk ikke sikker på. Hvordan det? Andre som vet? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Grunnen er at kvalito hadde 3 avdelinger. Bare Kvalito IT AS gikk konkurs. Så kontraktene med Kvalito oslo og kvalito nord gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg bor værtfall i Nord så kan det være det? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Siden det bare er 4 mnd siden du byttet tror jeg ikke det var Kvalito IT AS du tegnet kontrakt med. Mye mulig det var Kvalito IT Nord. Men ta og sjekk kontrakten. Det skal stå der. Lenke til kommentar
grukke Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg bestillte nett fra Kvalito i November (fikk levert i desember). Jeg har fått mail fra dem med følgende signatur: Mail1 (Faktura): "Med vennlig hilsen Kvalito IT AS avd. Oslo" Mail2 (Nett-bestilling fra webshop): "Med vennlig hilsen Kvalito IT AS www.kvalito.no" Har jeg da Kvalito IT AS, eller Kvalito Oslo? I tilfelle jeg har Kvalito IT AS, har jeg da fortsatt bindende kontrakt, eller kan jeg bryte nå og bytte til en annen isp f.eks? Lurer veldig på dette u see Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå