Joachim_F Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 I følge nettstedet 1UP er etterfølgeren til Knights of the Old Republic på vei, og de første detaljene får vi i april. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Håper for all del at dette er sant Elsket det første... Nydlig historie, bra grafikk (Etter min mening), Passe lengde på spillet, varriert gameplay osv... Dessutet, så er gubben min og hu bastila in love så jeg vil vite hvordan det går videre med dem to Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 *Håpe* Et fryktelig bra spill som absolutt fotjener en oppfølger! Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 *Håpe* Et fryktelig bra spill som absolutt fotjener en oppfølger! mm håpe på en like bra / bedre etterfølger ! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Runda det på tirsdag. Brukt ca. 26,6t.. Er absolutt verdt en oppfølger.. Håper det blir flere varierte sverd/lightsabre slag.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det kommer i februar Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg bare lurte på om noen vet når LucasArt begynte å lage KOTOR2. Det var jo Bioware som laget 1. og jeg synes kansje det har gått litt fort, men de har jo brukt samme motor (selvsagt med en del modifikasjoner) og Bioware har hjelpt litt til. Håper bare at den blir like bra eller bedre, skal MYE til da. 1. var jo perfekt. "Go Lucas, you can do it" Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det kommer i februar Hva er din kilde for dette? I følge Activision slippes spillet i desember her til lands. Utover "desember" er ingen dato bekreftet per dags dato. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 UK: 10-Dec-2004. Så vil tippe at den kommer rundt da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Både på Traileren og intervju med han duden som styrer med spillet eller noe, så står og sier det i februar.. Skjekk trailerne her: [url="http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/"]Star Wars: KoToR 2[/url] Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Både på Traileren og intervju med han duden som styrer med spillet eller noe, så står og sier det i februar.. Skjekk trailerne her: Star Wars: KoToR 2 Ok, men de trailerne er ikke nye og datoer endrer seg hele tiden. Per dags dato er siste info at Knights of the Old Republic 2 kommer i desember. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Ja vel. greit tar hintet når jeg ikke er ønsket, kunne bare vært litt hyggeligere..! Endret 1. september 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ja vel. greit tar hintet når jeg ikke er ønsket, kunne bare vært litt hyggeligere..! Hva mener du egentlig nå? Jeg har ikke sagt, eller antydet, at du ikke er ønsket. Og jeg kan ikke forstå hvorfor du sier at jeg ikke er hyggelig. Alt jeg gjør er å oppklare det jeg mener er feilinformasjon. Hva kunne jeg gjort anderledes? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Gammelt nytt, har vist det lenge nå. Men uansett jeg gleder meg noe sinnsykt, forrige kotor var fantastisk!. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jammen mann, våkn opp. Tråden er i fra MARS i år. At du har vist det en stund, er kanskje ikke så rart siden det er 5 måneder siden. Uansett, gleder meg til desember. Blir forhåpentligvis hvertfall en hard pakke under juletreet Endret 1. september 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Availability: Xbox: 12/04 PC: 2/05 Leste det på LucasArts.com... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Availability: Xbox: 12/04 PC: 2/05Genre: RPG Platform: Xbox, PC ESRB: Teen - Blood, Violence Dette står på den nye siden.! Og det er en liten ad, i det nyeste nyhetsbrevet ifra www.starwasr.com.!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Et raskt søk på Gamer.no får frem to produktsider for Knights of the Old Republic 2 (en for Xbox og en for PC). Lanseringsdatoene finner dere også der inne: PC: http://gamer.no/produkt.php?produktid=17531 Xbox: http://gamer.no/produkt.php?produktid=17532 Der inne finner dere også link til denne artikkelen: http://gamer.no/art.php?artikkelid=10158 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 TST: Spiller/spilte du KOTOR? Om du gjorde det, synes du det er bra? Gleder du deg til 2ern? Hva tror du at dere vil gi 2ern, basert på infoen dere har fått, og sett at alt utviklerne sa er sant (slik som det ofte ikke er) Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Availability: Xbox: 12/04 PC: 2/05 Leste det på LucasArts.com... Så dere har begge rett. Xbox utgaven kommer i desember og PC utgaven kommer i februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg