Radhoo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men AC står vel ikke på når du setter ifra deg bilen på parkeringsplassen vel?? Det går fort å fjerne varmen når du setter deg i bilen. Da er det bare å åpne vinduene. Men jeg tenker på den tida fra du setter fra deg bilen til du kommer tilbake. Temperaturen var iallefall rundt 30-35 grader inne i bilen. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Når jeg ikke har problemer med varme her i Australia så tror jeg ikke dere i Norge skal ha så store problemer med varme heller Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Siden det virker som du digger Linux, hvorfor kjører du Windows? Hadde det ikke vært bedre med en modifisert Linux distro? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Siden det virker som du digger Linux, hvorfor kjører du Windows?Hadde det ikke vært bedre med en modifisert Linux distro? Jobber med saken, men det er ett langtids project. Tar utgangpunkt i Freevo Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvorfor ikke Gentoo ??? Så du kan "plages" litt mens du kjører ???¨ hehe... Lenke til kommentar
SuperDude Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 heisan..... holder på med eit lignende prosjekt....... Har 2 heftige 12" subber i bagasje rommet mitt, lurer på ho hardisken min vil tåle all vibreringen... Noen som har ødelakt harddisk på denne måten?? Tips til og minske vibrasjone på harddisken? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 En 2.5" disk taaler det meste. Har lest om folk som har carputer i off-road biler og bruker den til navigering uten noe som helst problemer.. Lenke til kommentar
kadett Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Var ute etter en som har prøvd dette før så nå kanjeg få svar på kritiske spørsmål håper jeg. Hvordan takler systemet eventuelt kondens og andre påvirkninger? Legger merke til at du har en vanlig bilspiller i midtkonsollen og da lurer jeg på hvorfor du ikke brukte vanlig cd/dvd leser fra en datamaskin? Lenke til kommentar
SuperDude Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Var ute etter en som har prøvd dette før så nå kanjeg få svar på kritiske spørsmål håper jeg. Hvordan takler systemet eventuelt kondens og andre påvirkninger? Legger merke til at du har en vanlig bilspiller i midtkonsollen og da lurer jeg på hvorfor du ikke brukte vanlig cd/dvd leser fra en datamaskin? Grunnen til at han bruker en avnlig bilstereo eg nokk for og få radio.... Eg holder på med samme prosjekt og skal selv beholde radio\cd\mp3 spiller på gunn av at cd spilleren min har delefilter som fjerner bass fra høytalere og diskand fra subwoffer samt at den har en innebugd forsereker som eg vil benytte meg av. + det er litt lettere og skru upp og ned volumet med ett hjul i stede for og trykke på en skjerm Lenke til kommentar
Slangen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Gutter, sjekk denne linken (til gammel kompis i Tromsø)... http://www.madhacker.org/computerincar.htm Lenke til kommentar
kadett Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Var ute etter en som har prøvd dette før så nå kanjeg få svar på kritiske spørsmål håper jeg. Hvordan takler systemet eventuelt kondens og andre påvirkninger? Legger merke til at du har en vanlig bilspiller i midtkonsollen og da lurer jeg på hvorfor du ikke brukte vanlig cd/dvd leser fra en datamaskin? Grunnen til at han bruker en avnlig bilstereo eg nokk for og få radio.... Eg holder på med samme prosjekt og skal selv beholde radio\cd\mp3 spiller på gunn av at cd spilleren min har delefilter som fjerner bass fra høytalere og diskand fra subwoffer samt at den har en innebugd forsereker som eg vil benytte meg av. + det er litt lettere og skru upp og ned volumet med ett hjul i stede for og trykke på en skjerm Greit nok det men vorfor ikke et tv kort med fm radio? Høres ut som at du kansje har litt peiling på lyd i bil å derfor må jeg spørre om du vet om noen lydredigerings/justerings program for 5.1 sourround i bilen. Som kjent sitter ikke en sjåfør midt i bilen og for å få lydbildet justert slik at du sitter i midten i det trengs det tidsforsinkere på høytalerne. Pioneer har dette på et par enheter men det koster 25000 i norge Lenke til kommentar
SuperDude Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Fresh!! Vist du hører at lyden fra bakhøytelerene dine kommer 0,0000000001 milli sekund senere til øret ditt enn lyden fra fronthøytalerene so trenger du en tidsforsinkelse på fronthøytalerene dine og det vet eg ingenting om.... Bruk faderen og still ned lyden på venstre front høytaler. Foresten eg har laget en mediaspiller som er ganske egnet til carputer bruk... Programmet kan lastest ned fra denne adressen: http://129.177.26.59/superdude/myapplicati...s/mb_beta_1.zip Programmet krever at du har windows media player 9 og dotnet framework v1.1 installert Di finner disse tingene på www.microsoft.com vist du ikkje allerede har di installert Send gjerne kommentarer til meg E-mail: [email protected] Peace Out bitches and hoes Lenke til kommentar
SuperDude Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fant en ganske fet side for alle som har eller planlegger og bygge seg en carputer www.carputer.no Lenke til kommentar
kadett Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fresh!! Vist du hører at lyden fra bakhøytelerene dine kommer 0,0000000001 milli sekund senere til øret ditt enn lyden fra fronthøytalerene so trenger du en tidsforsinkelse på fronthøytalerene dine og det vet eg ingenting om.... Bruk faderen og still ned lyden på venstre front høytaler. Foresten eg har laget en mediaspiller som er ganske egnet til carputer bruk... Programmet kan lastest ned fra denne adressen: http://129.177.26.59/superdude/myapplicati...s/mb_beta_1.zip Programmet krever at du har windows media player 9 og dotnet framework v1.1 installert Di finner disse tingene på www.microsoft.com vist du ikkje allerede har di installert Send gjerne kommentarer til meg E-mail: [email protected] Peace Out bitches and hoes Altså, du hører om du ikke sitter midt i lydbildet når vi snakker om en bilcupe og dette er essensielt hvist du skal konkurere med anlegget ditt. Men takk for svar likevell men flere er velkommen til og svare på dette altså! Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når det gjeder strømforsyninga: OPUS Solutions Smart 150Watt.... har noen her instaleert denne i bilen? noen som kan poste et bilde av volt inputen? hadde vært fantastisk visst noen kunne gjert det!! Mvh chil Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når det gjeder strømforsyninga: OPUS Solutions Smart 150Watt....har noen her instaleert denne i bilen? noen som kan poste et bilde av volt inputen? hadde vært fantastisk visst noen kunne gjert det!! Mvh chil Har Opus psu men har ikke installert den i bilen. Mangler mye annet først Men kan sikkert ta noen bilder av den hvis du trenger det? Lenke til kommentar
rpartner Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har et koblingdiagram her: Hjelper det? Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har xbox i bilen jeg: 1300 i skjerm 1000 i stereo 1200 i xbox 500 i konverter med nok styrke til xbox. = 4000 kr.- Her er hvordan den virker, jeg argumenterte med en fyr på norbits og måtte lage video hehe. http://youtube.com/watch?v=399gmTA8IsE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå