Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 You've heard the rumours, now here's the fact - Ghost Recon 2 is coming, and it's not far away! We have already heard second hand information that Ghost Recon 2 will be aired at E3 in May, but that's not all. GhostRecon.net has also heard directly from the horses mouth that Ghost Recon 2 production is well underway and the Ubi Soft marketing machine is about to swing into full force! Source: ghostrecon.net. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 kult håper bare du ikke hærper GR2 som de gjorde med Raindow Six Raven Shield Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hva mener du var galt med Raven Shield? Jeg synes det var et steg i riktig retning for serien og det beste så langt.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 dårlig spill, AIen er helt forferdlig, det har blitt hakket over CS. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg håper du har prøvd multiplayer i RvS...Single player er bare tragisk og kjedelig i raven shield. Men er helt enig at Ubi burde skjerpe seg og ikke øddelegge serien til Redstorm som har virkelig bygd opp R6 serien. Nei, Rainbow Six & Rogue Spear er mye bedre enn dagens Raven Shield fra Ubi. Rock on Redstorm! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 det orginale Rainbow Six er bare fantastisk, ikke for mange våpen, du har de du trenger og storien er veldig tro mot boka for at spill. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Selvom dere burde ta denne diskusjonen et annet sted, vil jeg få sagt min mening... Rouge Spear: Det beste skytespillet ever syns jeg, bedre enn CS ja! Utrolig underholdende! RV: Ikke spilte enda, men hørt utrolig mye bra om det! On Topic:: Really? Har gledet meg lenge, Ghost Recon er egentlig himla gøy !1 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Raven shield har ikke så dårlig ai hvis du spiller på et høyere vannskeligs nivå, perfekt for co-op. Skal snart prøve Athena sword tilegge, sikkert noen AI fikser med i den... enig i at redstorm ruler, håper ubi soft forbedrer seg litt Lenke til kommentar
jackson Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 kult håper bare du ikke hærper GR2 som de gjorde med Raindow Six Raven Shield Noe galt med Raven Shield? Sier du at spillet var dårlig, hadde dårlig AI osv, begynner jeg og lure på om ikke det er du som har litt rar AI.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå