Gå til innhold

Nytt Hovedkort til Socked A

LilleG

Anbefalte innlegg

bare så det er sagt, så lenge du holder deg innenfor 200FSB, så overklokker du IKKE hovedkortet. Så lenge kortet er nForce2 Ultra, så støtter det 200FSB, da er det vel det samme hva du velger (så lenge vcore ikke begrenses, slik som på asus kortet?)

ang. barton 2500+, eneste forskjellen fra tidligere er at MP er låst (tar jeg feil?). Det skal vel i teorien ikke være noe forskjell på gammel eller ny, så lenge man bare bedriver FSB overklokking?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare så det er sagt, så lenge du holder deg innenfor 200FSB, så overklokker du IKKE hovedkortet. Så lenge kortet er nForce2 Ultra, så støtter det 200FSB, da er det vel det samme hva du velger (så lenge vcore ikke begrenses, slik som på asus kortet?)

ang. barton 2500+, eneste forskjellen fra tidligere er at MP er låst (tar jeg feil?). Det skal vel i teorien ikke være noe forskjell på gammel eller ny, så lenge man bare bedriver FSB overklokking?

Jepp. Det du sier stemmer som bare det.

Lenke til kommentar

Jepp. Det du sier stemmer som bare det.

Er vel helst nForce2 Ultra400 kort som støtter 400FSB (sånn bare for å pirke litt :p)

Lenke til kommentar

Kan trygt anbefale begge kortene. Jeg liker ASUS best fordi de er dønn stabile og pålitlige. Har et NF7-S 2.0 selv, og det er veldig bra til å overklokke, men jeg ville nok gått for et ASUS kort. Begge kortene klarer fint XP2500@3200+ (mitt klarer også ganske mye lenger) men jeg må stille opp vcore litt fordi kortet mitt undervolter med 0,1-0,2.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Ok. må ha svar på om Asus hovedkorte klarer å klokke den fra 2500+ til 3200+ :blush:

hvis du leser litt tidligere i tråden får du svar på det.... mitt svar bl.a

Ok så det nå. Går nokk for Asus korte jeg da! siden jeg skal handle på Komplett.no. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...