ZeroFlameX Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ærlig talt verdens dårligste film noensinne fortjener vell et spill om seg, eller hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det fikk et spill på 90-tallet som var så dårlig at de prøvde å bundle filmen sammen med spillet for å få solgt noen kopier overhodet. Og da snakker vi ikke om sjarmerende dårlig, så dårlig at det var bra, sånn som filmen. Men bare et direkte bedritent gjennomført forsøk på å cashe inn på den legendariske filmen. Tror ikke det er særlig med grunnlag for å lage noe plot ut av den filmen der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hehe. Ed Wood kommer vel til å vri seg i grava om han noengang får vite om det spillet der. Skikkelig dårlig! Koser meg for tiden med Prince Of Persia jeg. Da kan jeg tenke på en annen skikkelig dårlig film: "Sinbad of the Seven Seas" med Lou Ferrigno fra 1989. hoho Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Hehe. Ed Wood kommer vel til å vri seg i grava om han noengang får vite om det spillet der. Skikkelig dårlig! Koser meg for tiden med Prince Of Persia jeg. Da kan jeg tenke på en annen skikkelig dårlig film: "Sinbad of the Seven Seas" med Lou Ferrigno fra 1989. hoho haha lou ferigno ,, hvorfor spiller den boleklumpen sinbad?? Filmen var jo så bra at regissøren fortjente 10 fullvoksene kalkuner Goble Goble Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 så en gang en film som het RAMBU ikke rambo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå